کد خبر : 1328637 | 07 خرداد 1395 ساعت 08:36 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

با سومین حضور متوالی در مسابقات انتخابی المپیک؛

موسوی، زرینی و معروف رکوردداران والیبال

محمد موسوی، حمزه زرینی و سعید معروف در صورت حضور در مسابقات انتخابی المپیک پیش رو به بازیکنانی تبدیل می‌شوند که سومین دوره متوالی این رقابت‌ها را تجربه می‌کنند.

موسوی، زرینی و معروف رکوردداران والیبال

به گزارش "ورزش سه"، از هشتم خردادماه مسابقات  انتخابی المپیک ریو در شهر توکیو برگزار خواهد شد تا والیبال ایران به مهمترین ماموریت یک دهه اخیر خود دست پیدا کنند. این چهارمین اقدام جدی والیبال ایران برای حضور در المپیک است که این بار بازیکنان و فدراسیون حضور در المپیک را برای ایران قطعی می‌دانند.


با این حال بازی‌های پیش رو 2 نکته مهم در خود دارد و آن هم حضور کامل بازیکنان در ترکیب لوزانو است. دوره گذشته معروف بعد از مدت ها دوری از تیم ملی در مسابقات انتخابی المپیک 2012 به تیم ملی بازگشت که البته یکی از بهترین بازی های خود را در آن رقابت ها به اجرا گذاشت. با این حال از آن تاریخ به بعد معروف همیشه کنار تیم ملی بوده است و حالا در اوج پختگی و هماهنگی با سایر بازیکنان قرار دارد.


در طرف دیگر این تیم هم بازیکنان جوان وجود دارد و هم با تجربه که سعید معروف و حمزه زرینی رکورد داران آن هستند. از تیم 2008 تنها 3 بازیکن در تیم باقی مانده اند که محمد موسوی، حمزه زرینی و سعید معروف آن بازیکنان هستند. این 3 رکورد داران حضور در مسابقات انتخابی المپیک محسوب می شوند که البته مهدی مهدوی هم در جمع با تجربه های تیم قرار دارد که تنها در بازی های انتخابی المپیک 2008 از سوی زوران گاییچ کنار گذاشته شد.


حالا تیم با ترکیبی از بازیکنان با تجربه و البته آماده که انگیزه بالایی برای المپیکی شدن دارند در اولین بازی روز شنبه مقابل استرالیا به میدان خواهند رفت.

دیدگاه‌ها