کد خبر : 1328645 | 07 خرداد 1395 ساعت 10:14 | 65.1K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین دوران را در کنار هواداران تراکتور داشتم

خلیل‌زاده: باید با ویسی حرف بزنم

مدافع فصل گذشته تیم تراکتورسازی اعلام کرد از ترک این تیم بسیار ناراحت است.

خلیل‌زاده: باید با ویسی حرف بزنم

شجاع خلیل زاده در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره خداحافظی اش از هواداران تراکتورسازی، احتمال بازگشتش به تیم سپاهان،‌شانس دعوت به تیم ملی و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام دادکه ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:


ناراحت هواداران هستم


از حذف تیم تراکتورسازی بسیار ناراحت هستم. بسیار دوست داشتم برای تیمم در این مسابقه به میدان بروم اما مصدومیت این اجازه را به من نداد. واقعا به خاطر هواداران خوبمان ناراحت هستم. آنها در پایان بازی ایستاده تیم ما را تشویق کردند و فرهنگ بالایشان را نشان دادند. دست تک تک این عزیزان را می بوسم.


دوست داشتم بمانم


من دوسال در تراکتورسازی خدمت کردم. بهترین دوران را در تبریز داشتم. با وجود مصدومیت های متعددی که به سراغم آمد اما بهترین بازی ها را انجام دادم و اعتقادم بر این است که هواداران تراکتورسازی لایق بهترین ها هستند. واقعا از اینکه باید این تیم را ترک کنم،‌ناراحتم. دوست داشتم در تراکتورسازی بمانم اما متاسفانه شرایط برای ماندن مهیا نیست. امیدوارم تراکتورسازی و هوادارانش همواره موفق باشند.


ویسی به تیم خودش برگشته است


من نیم فصل با سپاهان قرارداد دارم. شنیدم ویسی سرمربی جدید سپاهان خواهان ماندنم شده است. به ویسی بابت موفقیت های اخیرش با استقلال خوزستان تبریک می گویم. اعتقاد دارم او به تیم خودش آمده و امیدوارم بتواند در سپاهان بزرگ موفق باشد. من باید با ویسی حرف بزنم و درباره آینده تصمیم بگیریم. ویسی به من لطف دارد و باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ می دهد.


برای کی‌روش آرزوی موفقیت می‌کنم


دوست دارم به تیم ملی فوتبال برگردم. تلاشم را انجام می دهم و هر تصمیمی مسئولان بگیرند،‌می پذیرم. کی روش مربی بزرگی است و چه دعوت شوم و چه دعوت نشوم،‌ آرزو دارم تیم ملی کشورم موفق باشد و به جام جهانی صعود کند.

دیدگاه‌ها