کد خبر : 1328682 | 07 خرداد 1395 ساعت 12:24 | 51.5K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومیت نگران کننده ترابی

حضور آقای گل‌ها و استرس در تمرین تیم ملی

تمرین تیم ملی امروز در حالی مرحله اول خود را به پایان رساند که بازیکنان از امروز به مرخصی خواهند رفت تا با اعلام لیست نهایی برای حضور در بازی با مقدونیه آماده شوند.

حضور آقای گل‌ها و استرس در تمرین تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تیم ملی حول حضور کریم باقری، آقای گل های ایرانی تیم‌های روستوف و پانیونیوس و البته مصدومیت نگران کننده مهدی ترابی پیگیری شد که در ادامه حواشی مربوط به آن را می خوانید. تمرین تیم ملی امروز به پایان خواهد رسید و بازیکنان راهی منازل خود می شوند تا با اعلام لیست نهایی برای دیدار با مقدونیه آماده شوند.


* مثل تمرینات گذشته اعضای کادرفنی تیم ملی پیش از بازیکنان با حضور در زمین به چیدن کنزها و طراحی آیتم های تمرینی مدنظر کارلوس کی روش پرداختند.
* بازیکنان راس ساعت 10:10 در زمین پژوهشگاه صنعت نفت حاضر شدند و پیش از آغاز رسمی تمرین به آقا وسط پرداختند.
* طبق اعلام مدیررسانه ای تیم ملی سعید عزت اللهی، کمال کامیابی نیا و مهدی ترابی با حضور در نزد خبرنگاران به سوالات آنها پاسخ دادند.
* سردار آزمون و کریم انصاریفرد، دو مهاجم ملی پوش و لژیونر فوتبال ایران بعد از چهار روز غیبت در تمرین، امروز در اردو حاضر شدند و البته به تمرین نپرداختند.
* سردار آزمون که برای انجام کارهای مربوط به خروجی و تحصیلی اش در اردو حضور نداشت در ادامه به همراه دکتر خانلری به تمرین پرداخت.
* بیرانوند که با حضور در پرسپولیس بیشتر زمان خود را با بازیکنان این تیم در اردو پشت سر می گذارد، در زمان بازی آقا وسط سر به سر رامین رضاییان می گذاشت و او را در این بازی نابلد می دانست و می خواست مدافع راست تیم ملی و پرسپولیس در این بازی حضور نداشته باشد.
* با آغاز رسمی تمرین و سوت کارلوس کی روش، علیرضا حقیقی، نیما میرزازاد و علیرضا بیرانوند با جدا شدن از بازیکنان به همراه دن گاسپار در گوشه ای دیگر از زمین به تمرین اختصاصی پرداختند.

* پس از نرم دوی زیر نظر میکو مربی بدنساز تیم ملی ، بازیکنان به 2 گروه زرد و سورمه ای تقسیم شدند و تمرینات تاکتیکی را انجام دادند.
* در بخشی از تمرین مرتضی پورعلی گنجی دچار اشتباهی شد که بازیکنان با درست کردن تونل انسانی و عبور او از بین نفرات او را به شوخی مورد کتکاری قرار دادند.
* بازیکنان تیم های تراکتورسازی، استقلال و ذوب آهن همچنان در این اردو غایب هستند. این در حالی است که به نظر می رسید با اتمام دیدارهای تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا محمدرضا اخباری در این اردو حضور یابد.
* سرمربی تیم ملی بازیکنان به 2 گروه مختلف تقسیم کرد تا به فوتبال درون تیمی مشغول شوند. در تیم زردپوش علیرضا حقیقی، سیدجلال حسینی، پژمان منتظری، دانیال ماهینی، احسان حاج صفی، سعید عزت اللهی، عزت الله پورقاز، داریوش شجاعیان، مهدی طارمی، مسعود شجاعی و علیرضا جهانبخش بازی می کردند. در تیم سورمه ای نیز بیرانوند، کوروشی، طیبی، رضاییان، میلاد محمدی، مهدی ترابی، اشکان دژاگه، وحید امیری، رحیم زهیوی، پورعلی گنجی و کامیابی نیا بازی می کردند.

 

 


* وریا غفوری که در تمرین روز گذشته هم به دلیل مصدومیت در کار گروهی حضور نیافته بود در تمرین امروز نیز به طور اختصاصی تمرین کرد.
* کریم انصاریفرد نیز به دویدن دور زمین پرداخت و البته بعد از دقایقی در کنار زمین به تماشای عملکرد بازیکنان پرداخت. او مشکلی از بابت مصدومیت ندارد.
* دانیال ماهینی دیگر بازیکنی بود که امروز به دلیل مصدومیت دقایقی از جریان تمرین خارج شد و به کادرپزشکی مراجعه کرد.
* مصدومیت مهدی ترابی موجب نگرانی کادرفنی تیم ملی شد. ترابی که به نظر می رسید از ناحیه پشت پا دچار مصدومیت قدیمی است و آن را بانداژ کرده بود از همان ناحیه دچار خونریزی شد و کادرپزشکی برای مداوای او حضور یافت.

 


* بعد از اینکه کارلوس کی روش به بازیکنان برای صرف نوشیدنی فرصت داد، بیشتر بازیکنان برای خوش و بش با کریم باقری به سمت او رفتند. کمک مربی پرسپولیس امروز برای تماشای تمرین در زمین صنعت نفت حضور یافت.

 


* طبق اعلام تمرین امروز تیم ملی پایانبخش اردوی این تیم برای دیدار با مقدونیه خواهد بود و بازیکنان راهی منازل خود خواهند شد و باید در انتظار لیست نفرات معرفی شده برای این دیدار باشند و طبق معمول استرس مربوط به آن را تجربه کنند.
* تیم ملی روز دوشنبه یک جلسه دیگر تمرینی با نفرات اعلام شده دیدار با مقدونیه در زمین پژوهشگاه پشت سر خواهد گذاشت.

 

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها