کد خبر : 1328693 | 07 خرداد 1395 ساعت 13:25 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

ایرانپوریان: دو سال رایگان بازی کردم

گلایه مدافع تراکتور از مشکلات مالی

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی نسبت عدم پرداخت مطالبات مالی بازیکنان گلایه کرد.

گلایه مدافع تراکتور از مشکلات مالی

محمد ایرانپوریان با اشاره به مشکلات مالی تراکتورسازی در فصل گذشته به "ورزش سه" می گوید:‌ ما در طول فصل هرچه در توان داشتیم، گذاشتیم. با اینکه شاید می توانستیم رتبه قابل قبول تری در لیگ و آسیا به‌دست آوریم اما به هر حال هرگز کم‌کاری نکردیم. این در حالی بود که مشکلات فراوانی داشتیم. از نظر مالی واقعا تحت فشار بودیم اما صدایمان در نیامد و هرگز در طول فصل شخصا اعتراضی به این مساله نکردم.


او ادامه می‌دهد: شخصا علاوه بر اینکه امسال مبلغ زیادی از باشگاه تراکتورسازی طلبکار هستم، از سال گذشته نیز مطالباتم باقی مانده است. با این وجود در طول فصل هیچ حرفی نزدم و منتظر مسئولان باشگاه ماندم. الان هم که آخر فصل است، هیچ مبلغی به ما پرداخت نشده و نمی‌دانیم تکلیفمان چیست. دوسال رایگان بازی کردم و الان هم هیچ حرفی درباره پرداخت پول زده نمی‌شود.


کاپیتان دوم تراکتورسازی درباره اینکه مدیرعامل باشگاه اعلام کرده درصد زیادی از مطالبات بازیکنان پرداخت شده،‌بیان می‌کند: مدیرعامل باشگاه نظرش را گفته است اما من دریافتی بسیار ناچیزی داشتم. واقعا نمی‌دانم چه بگویم.


ایرانپوریان در پاسخ به این پرسش که آیا با شرایط کنونی در تراکتورسازی می ماند، عنوان می‌کند: من تراکتورسازی و هوادارانش را دوست دارم. اولویتم هم برای فصل بعد تراکتورسازی است اما باید مشکلات حل شود. فعلا می‌خواهم بعد از یک فصل سخت کمی استراحت کنم و هیچ تصمیمی نگرفته‌ام.

دیدگاه‌ها