کد خبر : 1328711 | 07 خرداد 1395 ساعت 14:05 | 91.4K بازدید | 0 دیدگاه

کسی نمی تواند به آنها نه بگوید

مصاحبه‌های جنجالی مورینیو راجع به یونایتد

ژوزه مورینیو، استاد مصاحبه های جنجالی و جذاب است و در منچستریونایتد نیز مسلما مصاحبه های خواندنی او ادامه خواهد داشت.

مصاحبه‌های جنجالی مورینیو راجع به یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، او ساعتی پیش به عنوان سرمربی منچستریونایتد انتخاب شد و در زیر قصد داریم چندین مصاحبه جالب و جذاب او درباره منچستریونایتد را دوباره بازخوانی کنیم.


درباره احتمال قهرمانی یونایتد در هر 5 جام - 2009: " آنها در دوره ی خیلی خوبی هستند و در بالاترین سطح توانایی‌هایشان به سر می‌برند. تجربه و کیفیت لازم را دارند و در شرایط استثنایی هستند. در سبک خودشان قدرتمند و چمپیونزلیگ یعنی کیفیت و آنها این کیفیت را دارند بنابراین بله،‌ شانس خوبی برای کسب هر 5 جام دارند."

 

1114864


درباره احتمال حضورش روی نیمکت یونایتد - 2009:" چه کسی می‌تواند نه بگوید؟ هیچکس نمی‌تواند به یونایتد نه بگوید. منچستریونایتد جزء آن دسته ی کوچک از باشگاه‌هاست که هیچ مربی در دنیا نمی‌تواند به آنها نه بگوید."
 

1114873

 

درباره احتمال جذب وین رونی - 2010: " او در یونایتد می‌ماند. شاید دلایلی برای جدایی داشته باشد ولی معتقدم که او به یونایتد تعلق دارد،‌ او به هواداران یونایتد تعلق دارد،‌ او به اولدترافورد تعلق دارد. ایمان دارم که می‌ماند. ولی اگر در پایان، منچستریونایتد قصد فروشش را داشت،‌ تماسی با من بگیرند."

 

1114870

 


درباره خوان ماتا و کم‌کاری او در زمین - 2013: " من می‌خواهم همزمان به اسکار و ماتا بازی بدهم ولی خوان باید بیشتر تلاش کند و خودش را با سبک فوتبال ما هماهنگ کند زیرا من نمی‌خواهم پست اسکار را عوض کنم. خوان باید فوتبالی که من از او می‌خواهم را یاد بگیرد و ثبات بیشتری داشته باشد."

 

1114872


درباره عدنان یانوزای پس از اولین فصل حضور او در یونایتد - 2014: " بازیکن فوق العاده ای است، فوق العاده. او 18 ساله نیست بلکه 25 ساله است. از آن دسته بازیکنانی است که در 18 سالگی مثل 25 ساله هاست. خیلی پخته است، خیلی راحت است و خیلی خوب است. او بازیکنی بسیار خوب و با آینده ای درخشان در یونایتد است. او را شخصا نمی‌شناسم. با او ارتباط نزدیکی ندارم ولی به نظرم همه چیز دارد."

 

1114867


درباره خرید لوک شاو توسط یونایتد - 2014:" اگر ما برای جذب بازیکنی 19 ساله به اندازه لوک شاو هزینه کنیم، مارا خواهند کشت. با این کار ما ثبات خود در فیرپلی مالی را از بین می‌بریم. همینطور ثباتمان در رختکن را. زیرا وقتی برای یک بچه 19 ساله انقدر هزینه شود، حتی اگر او را یک بازیکن استثنایی فرض کنیم، وقتی انقدر هزینه می‌شود،‌فردایش چگونه می‌خواهیم از او انتظار داشته باشیم که 200 بازی برای باشگاه انجام دهد و این جام و آن جام را بگیرد. چطور یک بازیکن 19 ساله می‌آید و از من بیشتر حقوق می‌گیرد؟"

 

1114868


درباره اینکه آیا یونایتد می‌تواند با بحران مصدومیت‌هایش خوب کار کند - 2015:" البته. می‌خواهید بازیکنانشان را نام ببرم؟ ماتا، دی‌ماریا، یانوزای، رونی،‌فان پرسی، هررا، کریک، بلیند، فلینی."

 

 

1114871


درباره شبیه سازی هررا در بازی مقابل چلسی - 2015:"  خوشحالم که یک بازیکن چلسی این کار را نکرد زیرا اگر اسکای اسپورت، یک بازیکن چلسی را در حال شبیه سازی نشان می‌داد، اوضاع طوری می‌شد که انگار بازیکن ما مرتکب جرم شده است یا تیم ما متهم به فریبکاری می‌شد و از ما به عنوان قهرمان بدون فیرپلی یاد می‌شد. چون بازیکن یونایتد بود، فردا هیچکس به خاطر نخواهد آورد. بنابراین از این موضوع خوشحالم. توطئه ای به وجود نخواهد آمد. خوشحالم که یک بازیکن چلسی این کار را نکرد."

 

1114869


درباره اینکه آیا می‌تواند عملکردی مثل عملکرد 27 ساله فرگوسن داشته باشد - 2015:" نه، در فوتبال چنین چیزی غیرممکن است... غیر ممکن. در فوتبال مدرن چنین چیزی امکان ندارد."

 

1114874


درباره خریدهای نجومی منچستریونایتد و منچسترسیتی در نقل و انتقالات-  2015:"  نقل و انتقال بسیار سخت شده است. می‌توانستم تصور کنم که تابستان امسال مثل بورس وال استریت خواهد بود. می‌توانستم تصور کنم که بعضی باشگاه‌ها ، هدف دار نقل و انتقالات را مختلف می‌کنند و در مسیری غیرقابل انتظار قدم بر می‌دارند."

 

1114865

 


درباره اینکه چقدر طول کشید پدرو را راضی کند قید یونایتد را بزند و به چلسی بیاید -  2015:" فقط یک دقیقه طول کشید که او را قانع کنم. به او گفتم آیا واقعیت دارد که می‌خواهی بارسا را ترک کنی؟ گفت بله. عاشق اینجا هستم، عاشق خانه ام هستم ولی زمان تغییر فرا رسیده است. به او گفتم آیا با باشگاه دیگری به توافق رسیده ای؟ گفت تقریبا ولی نه قطعی. گفتم دوست داری به اینجا بیایی و گفت بله می‌خواهم."

 

1114866

دیدگاه‌ها