کد خبر : 1328716 | 07 خرداد 1395 ساعت 15:16 | 32.2K بازدید | 0 دیدگاه

هدیه را پس فرستادیم

از کرواسی به قرقیزستان رسیدیم!

پافشاری کادرفنی تیم ملی در لغو مسابقه رسمی ایران مقابل کرواسی نتیجه بخش بود و با وجود توافق بین دو فدراسیون این مسابقه از دستور کار هر دو تیم خارج شد.

از کرواسی به قرقیزستان رسیدیم!

به گزارش "ورزش سه"، تصمیم کادرفنی تیم ملی در حالی اجرایی شد که کارلوس کی روش و افشین پیروانی در اغلب مصاحبه‌ها از نبود حریف تدارکاتی مناسب برای تیم ملی فوتبال ایران گفته‌اند. مسابقه ایران مقابل کرواسی از سوی رئیس قبلی فدراسیون دنبال شد و به نتیجه رسید اما بعد از مدتی با وجود اینکه سایت فدراسیون فوتبال کرواسی انجام این بازی را در زمان مقرر اعلام کرده بود، این دیدار کن‌لم‌یکن تلقی شد تا کرواسی برای بازی 18 خرداد به دنبال تیم دیگری باشد.

 

1114881


کرواسی که در رنکینگ فیفا در رتبه 23 حضور دارد می‌توانست یک حریف مناسب برای ملی‌پوش‌های فوتبال ایران باشد. آنها با ستاره‌هایی مثل مانجوکیچ، راکیتیچ، کواچیچ، مودریچ و ... حتی در صورت پیروزی پرگل مقابل ایران می‌توانستند دستاورد بزرگی برای فوتبال ما به همراه داشته باشند چراکه ما برای حضور در رقابت‌های حساس جام جهانی 2018 روسیه به شکست هم احتیاج داریم.

 

1114882


حالا ایران به جای کرواسی در روز 18 خرداد با قرقیزستان بازی می‌کند که در رده صدم رنکینگ فیفا حضور دارد و یک تیم درجه سوم آسیایی است. جالب اینکه کادرفنی تیم ملی در پاسخ به سوالات قبلی درباره لغو مسابقه مقابل کرواسی اعلام کرده بود بازیکنان به دلیل درگیری در رقابت‌های مختلف در اختیار ندارد حال آنکه امروز اردوی تیم ملی با وجود غیبت بازیکنان استقلال و ذوب آهن با حضور اکثریت ستاره‌های فوتبال ایران برگزار شده است.


به نظر می‌رسد مدیریت تیم ملی در این‌باره یک پاسخ قانع‌کننده به هواداران بیشمار تیم ملی فوتبال ایران بدهکار باشد.

دیدگاه‌ها