کد خبر : 1328742 | 07 خرداد 1395 ساعت 16:32 | 31.1K بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان به استقلال بیاید نابود می‌شود

روشن: جای مظلومی باشم خودم می‌روم

پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد با حذف ذوب آهن از فینال جام حذفی بسیار سخت شده است.

روشن: جای مظلومی باشم خودم می‌روم

حسن روشن در این‌باره به "ورزش سه" گفت: استقلال برای بازی با ذوب آهن شانس دارد که قهرمان شود و فکر می‌کنم بازیکنان هم انگیزه دارند چرا که این بازی آخرین فرصت برای خوشحال کردن هواداران است. فکر می‌کنم چون این آخرین فرصت استقلال است بازیکنان بهترین عملکرد خود را به نمایش می‌گذارند.


او ادامه داد: اگر ذوب آهن از لیگ قهرمانان حذف نمی‌شد، انگیزه این تیم برای بردن استقلال کمتر بود اما آنها حالا شیر زخمی هستند. آنها می‌خواهند ثابت کنند که تیم قدرتمندی هستند و مطمئنا فقط به شکست استقلال فکر می‌کنند.


پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد انگیزه‌های مظلومی برای پیروزی در این بازی و بقا در استقلال هم می‌گوید: هیچ تاثیری ندارد آنطور که من مدیران استقلال را شناخته‌ام مظلومی چه ببرد و چه ببازد، صددرصد برکنار می‌شود.


وی افزود: من جای مظلومی باشم به خودم فکر می‌کنم و بعد از فینال جام حذفی با هر نتیجه‌ای استعفا می‌دهم. در باشگاهی که هیچ کس به فکر سرمربی نیست، مظلومی باید به فکر خودش باشد.


روشن در مورد شایعه سرمربیگری علیرضا منصوریان در استقلال هم می‌گوید: منصوریان مربی بسیار خوب و پسر بسیار عالی است اما او با این شرایط به استقلال بیاید، خراب می‌شود. من جای او باشم دو، سه سال دیگر به استقلال می‌آیم چراکه باشگاه دارد کارهای خوبی انجام می‌دهد. منصوریان دو، سه سال دیگر به استقلال بیاید 8 سال در این باشگاه آقایی می‌کند.

دیدگاه‌ها