کد خبر : 1328756 | 07 خرداد 1395 ساعت 17:00 | 102.2K بازدید | 0 دیدگاه

آبی اناری ها با پیراهنی متفاوت

رونمایی بازیکنان بارسا از پیراهن فصل آینده(عکس)

نیمار، مسی، اینیستا، بوسکتس، سوارز و پیکه، از پیراهن فصل بعد بارسلونا رونمایی کردند.

رونمایی بازیکنان بارسا از پیراهن فصل آینده(عکس)

به گزارش  "ورزش سه"، این پیراهن بسیار شبیه به طرح پیراهن فصل 1991-1992 این باشگاه است. راه های آبی اناری نیز برخلاف فصل گذشته عمودی هستند. بارسلونا در دهه 80 و 90 غالبا با پیراهن هایی با چنین طرحی به میدان می رفت. راه های آبی اناری عمودی که رنگ آبی به کار رفته در این پیراهن ها، نمود بیشتری دارد. رگه های باریک و ریزی که در پیراهن فصل بعد بارسا مشاهده می شود همه را به یاد پیراهن فصل رویایی 91-92 می اندازد.

 

فصلی که بارسلونای یوهان کرویف فقید، توانست به اولین جام قهرمانی خود در باشگاه های اروپا دست یابد. بارسلونا در فینال به لطف ضربه آزاد به یاد ماندنی رونالد کومان که در وقت های اضافه وارد دروازه سامپدوریا شد، توانست قهرمان اروپا شود.

 

 

1114878

 

 

فصل گذشته نایکی ترجیح داد برای بارسلونا پیراهنی طراحی کند که طرحش در تاریخ این باشگاه بی سابقه بود. برای اولین بار ما شاهد راه های افقی به جای عمودی روی پیراهن بارسلونا بودیم که در ابتدا انتقادهایی را نیز به همراه داشت اما به تدریج مورد قبول هواداران قرا گرفت. پیراهنی که برای بارسایی ها خوش یمن بود و آنها موفق به کسب قهرمانی در لالیگا و کوپا دل ری شدند.

 

 

1114877

 

 

پیراهن جدید بارسا دارای تکنولوژی  Dri-Fit نایکی است که به بازیکنان راحتی ویژه ای می‌دهد. این تکنولوژی عرق را از بدن جذب می‌کند و آن را به خارج از پیراهن و شرت دفع می‌کند.این موضوع به بازیکنان کمک می‌ند که راحت تر باشند.پیراهن از بطری های بازیافتی  و شرت از پولی استر بازیافتی ساخته شده است.

 

 

1114876

دیدگاه‌ها