کد خبر : 1328761 | 07 خرداد 1395 ساعت 16:45 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی اتلتیکو مادرید

سیمئونه: کاسیمیرو مهره کلیدی رئال است

فردا در سن سیروی میلان، رئال مادرید و اتلتیکو مادرید دیدار فینال لیگ قهرمانان را برگزار خواهند کرد.

سیمئونه: کاسیمیرو مهره کلیدی رئال است

به گزارش "ورزش سه"، دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو که خاطره تلخی از فینال دو سال پیش برابر رئال دارد امیدوار است این بار تیمش طلسم شکنی کرده و برای اولین بار فاتح لیگ قهرمانان شود.

 

1114922

 

او در نشست خبری خود گفت:" بازی پرتنش و متعادلی خواهد شد. پیش بینی من این است که رئال در ابتدا به ما حمله کند. کاسیمیرو با حضورش در میانه زمین به بازی رئال نظم بیشتری داده و این تیم با قدرت هجومی بالایش احتمالا بازی را بهتر شروع خواهد کرد.

رئال مادرید 4 سال است که تقریبا با نفرات یکسانی به میدان می رود اما با زیدان و کاسیمیرو ساختار این تیم تغییر کرده است. زیدان ایده های خوبی به تیمش تزریق کرده و مربی بزرگی نشان داده است. رئال حالا در ضد حملات خطرناک تر از گذشته است.اگر به این تیم فضا بدهیم، شرایط برای ما بسیار خطرناک خواهد شد. فکر نمی کنم رئال خیلی متفاوت نسبت به بازی های یک چهارم و نیمه نهایی بازی کند."

 

شرایط اتلتیکو:" از فردای شکست در فینال لیسبون، هدفمان را سعی در پیدا کردن فرصتی دیگر برای رسیدن به فینال گذاشتیم. با همان تمرکز، سختکوشی و عشق همیشگی، تمریناتمان را برای این بازی انجام داده ایم. نسبت به فینال دو سال پیش، 10 بازیکنمان تغییر پیدا کرده و هر فصل بخاطر از دست دادن مهره هایمان تیم را از نو ساخته ایم. کاری که اتلتیکو انجام داده با این شرایط فوق العاده بوده است و این ارزش فراوان  کار ما را نشان می دهد. اصرار ما همیشه بر بهتر شدن بوده است. تمرین می کنیم تا از روز قبل بهتر شویم."

 

فینال:" بازی کردن در فینال فوق العاده و برنده شدن در آن خارق العاده است. تک تک این لحظات را باید زندگی کرد. چیزی که از تیمم همیشه خواسته ام، پافشاری، همیشه آماده بودن، برخاستن پس از هر شکست و از نو ساختن بوده است. از بازیکنان همیشه می خواهم که هویتشان را گم نکنند. وقتی تلاش کنید و روی رسیدن به اهدافتان اصرار داشته باشید، موفق خواهید شد."

 

سن سیرو:" از بازی در سن سیرو با پیراهن اینتر خاطرت خوبی زیادی دارم. فردا این ورزشگاه برای من و هواداران اتلتیکو حکم ورزشگاه خانگی را خواهد داشت."

 

فشار فینال:" فشاری روی خودم حس نمی کنم. مفتخرم که تاریخ 113 ساله اتلتیکو پشت من قرار دارد."

 

دیدگاه‌ها