کد خبر : 1328877 | 08 خرداد 1395 ساعت 08:22 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

با برد قاطعانه مقابل استرالیا؛

دفاع به والیبال ایران بازگشت

شاگردان لوزانو با 11 دفاع مقابل استرالیا آمار فوق العاده ای از خود به جا گذاشتند که این سیستم از دفاع بعد از هدایت ولاسکو در تیم ملی دیده نمی شد.

دفاع به والیبال ایران بازگشت

به گزارش "ورزش سه"، والیبالیست های ایرانی اولین گام خود برای المپیکی شدن را مقابل استرالیا، جدی ترین حریف خود قاطعانه برداشتند و با برد 3 بر صفر مقابل این تیم شانس خود را برای راهیابی به ریو بیشتر از قبل کردند. اما نکته قابل توجه در این دیدار دفاع های پی در پی بازیکنان ایرانی بود که 11 امتیاز مستقیم تنها از این راه کسب شد.


این شکل منظم از دفاع بیشتر در زمان هدایت ولاسکو در تیم ملی دیده می شد که با حضور لوزانو یک بار دیگر نظم در روی تور ایجاد شده است که چه در آن موقعیت زمانی و چه حالا نباید از نقش موثر خوان سیچلو به راحتی گذشت. او بدون سر و صدا با لپ تاپ خود روی نیمکت نقشه های متنوعی را برای حمله و دفاع می چیند که تغییر سیستم بازی ایرانی ها نشان دهنده بازگشت تفکر او به نظام والیبالی درون زمین است.


شکل والیبال ایران یک بار دیگر از سیستمی که کواچ برای آن در نظر گرفته بود جدا شده است و این تیم شباهت بیشتری به همان تیم ایرانی دارد که ولاسکو سرمربیگری آن را بر عهده داشت.

دیدگاه‌ها