کد خبر : 1328893 | 08 خرداد 1395 ساعت 09:30 | 52.8K بازدید | 1 دیدگاه

با برد 3 بر صفر مقابل استرالیا؛

ستاره های امروز والیبال ایران (عکس)

بعد از امیر غفور که بار حمله تیم روی دوش او است در بازی مقابل استرالیا مجتبی میرزاجانپور و عادل غلامی بهترین های ایران بودند.

به گزارش "ورزش سه"، برد 3 بر صفر تیم ملی والیبال ایران مقابل استرالیا در اولین دیدار مسابقات انتخابی المپیک ریو یک پیام دارد و آن هم اینکه تمام بازیکنان باید در بهترین فرم خود بازی کرده باشند تا یک تیم به قاطعانه حریف سرسخت خود را شکست دهد. دریافت های میرزاجانپور، قائمی و ظریف به بهترین شکل انجام شد تا کار برای سعید معروف در تقسیم پاس راحت تر باشد.


اسپکرها در حمله عالی بودند و آمار 61 درصد موفقیت در اسپک را رقم زدند که این موضوع یعنی اسپکرها فوق العاده ظاهر شدند. 11 دفاع از بازیکنان میانی هم یکی از بهترین روزهای آنها را رقم زد اما امیر غفور که آمار خیره کننده 64 درصد اسپک موفق را از خود به جا گذاشت با کسب 19 امتیاز موثرترین بازیکن ایران مقابل استرالیا بود. بعد از غفور، مجتبی میرزاجانپور با 11 و عادل غلامی با 10 امتیاز، امتیازآورترین بازیکنان ایران بودند.

 

1115050


البته غلامی بیشتر این امتیازات را در دفاع به دست آورد و مسدود کردن راه اسپکرهای استرالیایی در آغاز ست اول ورق بازی را به سود ایران بازگرداند. محمد موسوی با 75 درصد موفقیت حمله هم جزو بهترین ها بود که سایر بازیکنان در کنار این اسامی یکی از بهترین روزهای خود را پشت سر گذاشتند.

دیدگاه‌ها