کد خبر : 1328894 | 08 خرداد 1395 ساعت 09:16 | 41.9K بازدید | 2 دیدگاه

دو سال بعد از فینال لیسبون

پیش بازی رئال مادرید - اتلتیکو مادرید

سرانجام پس از مدت ها انتظار، امشب فینال بزرگ میلان در فصل 16 - 2015 میان رئال مادرید و اتلتیکو مادرید برگزار خواهد شد.

پیش بازی رئال مادرید - اتلتیکو مادرید

به گزارش "ورزش سه"، تکرار فینال دو فصل پیش لیگ قهرمانان این بار در میلان می تواند شاهد سناریوهای متفاوت و حتی هیجان انگیزتری باشد. ورزشگاه تاریخی سن سیرو، بار دیگر میزبان یک دیدار تاریخی خواهد بود.

رئال مادرید

سرنوشت فصل رئال تمام و کمال به پیروزی یا شکست در فینال لیگ قهرمانان بستگی دارد. جایی که زیدان می تواند با فتح اوندسیما، خودش را تبدیل به فرشته فصل رئال مادرید کند و جای پایش را نیز دست کم برای چند سال در برنابئو محکم کند.

 

با این حال زیدان دغدغه های زیادی برای این فینال دارد و مهم ترین دغدغه نیز میزان آمادگی کریس رونالدو است. کیفیت خط حمله رئال تا حد زیادی به آمادگی رونالدو بستگی دارد و زیدان امیدوار است شماره 7 معروف شنبه شب در بهترین فرم خودش قرار داشته باشد. زیدان در تک دیدارش به عنوان سرمربی رئال مقابل اتلتیکو شکست خورده اما این بار شرایط متفاوتی حکم فرما خواهد بود.

 

1108416

 

مسئله مهم دیگر مهره های خط میانی زیدان در این دیدار است. جایی که او باید مشخص کند با مثلث کاسمیرو، کروس، مودریچ وارد میدان شود یا از بازیکنان فانتزی اش همچون خامس و ایسکو بهره گیرد. در هر صورت برای زیدان دیدار مقابل اتلتیکو مهم عترین چالش دوران حرفه ایش به عنوان مربی خواهد بود. جایی که او باید ثابت کند می تواند آینده ای درخشان به عنوان یک سرمربی موفق داشته باشد.

 

 

1115051

 


اتلتیکو مادرید

سیمئونه زمان کافی در اختیار داشته تا کامل تیمش را آماده دیدار مقابل رئال کند. مسئله ای که دو سال پیش به علت درگیر بودن در لالیگا ممکن نبود و باعث شد تا بازیکنان اتلتیکو در دقایق پایانی کم بیاورند.

 

با این حال این بار شرایط متفاوت است. اتلتیکو متمرکزٰ، سرحال و آماده است و این می تواند برگ برنده سیمئونه باشد. برای تیمی که بارسلونا و بایرن گواردیولا را حذف کردهٰ دیدار مقابل رئال چالش ویژه ای محسوب نمی شود. خود باوری همچنان مهم ترین رمز موفقیت سیمئونه و بازیکنان اتلتیکو مادرید است و آن ها قصد دارند با اتکا به همین پارامتر، شنبه شبی تاریخی را برای خود رقم بزنند.

 

1114978

 

تورس و گریزمانٰ مهم ترین عناصر هجومی اتلتیکو خواهند بود و سیمئونه امیدوار است همکاری استثنایی این دو بازیکن بار دیگر در مهم ترین بزنگاه ها به کمک تیمش بیاید. دژ محکم دفاعی اتلتیکو نیز که دیگر نیازی به نوشتن ندارد؛ دژی که پس از از پای در آوردن بارسا و بایرن، اعتماد به نفس فوق العاده دارد. قهرمانی در چمپیونزلیگ آخرین ماموریت سیمئونه در اتلتی است. ماموریتی که سیمئونه با تمام کردن آن، می تواند نام خودش را در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا ماندگار کند.

 

 

1115052

دیدگاه‌ها