کد خبر : 1328896 | 08 خرداد 1395 ساعت 09:45 | 52.9K بازدید | 0 دیدگاه

روز خوب آقای تاکتیک در توکیو (عکس)

خوان سیچلو، دستیار آرژانتینی لوزانو امروز تاثیر حضور خود روی نیمکت را یک بار دیگر نشان داد و ایران نمایشی شبیه به دوران هدایت ولاسکو با همان نظم و آرایش از خود نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، تغییر و تحولات نیمکت تیم ملی والیبال ایران تنها یک نکته مطمئن داشت که آن خوان سیچلو آرژانتینی بود. او سابقه همکاری با ولاسکو در ایران را داشت اما بعد از آن راهی ایتالیا و قطر شد تا به عنوان سرمربی کار خود را ادامه دهد. خوان یک بار دیگر به ایران بازگشت اما این بار به عنوان دستیار دیگر مرد آرژانتینی رائول لوزانو. با اینکه لوزانو یک مربی صاحب سبک و شناخته شده در دنیا مطرح است اما تاثیر حضور سیچلو روی نیمکت ایران در زمین ملموس بود.

 

1115055


والیبال ایران یک بار دیگر به همان تیم منظم و با برنامه در زمین و روی تور تبدیل شده بود که دفاع های پی در پی و توپگیری های به موقع این مساله را نشان می داد. سیچلو روی نیمکت و با لپ تاپ خود مدام شرایط زمین را در کنترل دارد به طوریکه بازیکنان قبل از زدن هر سرویس نیم نگاهی به او دارند تا ریزترین نکات بازی را از او بگیرند.

 

1115054


یکی از بزرگترین انتقاداتی که به کواچ می شد دستیاران او بودند که گفته می شد هیچ کمکی به او نمی کنند اما مرد صرب زیر بار این ادعا نمی رفت اما حالا تاثیر یک کمک با دانش روی نیمکت در بازی مقابل استرالیا کاملا مشخص شد.

دیدگاه‌ها