کد خبر : 1328909 | 08 خرداد 1395 ساعت 10:26 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

تندروان:

پیروزی بر کانادا برایمان خیلی مهم است

مربی تیم ملی والیبال کشورمان با اشاره به برنامه ریزی برای پیروزی بر استرالیا گفت: حالا باید به برد کانادا فکر کنیم، زیرا پیروزی بر این تیم برایمان خیلی مهم است.

پیروزی بر کانادا برایمان خیلی مهم است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، رضا تندروان مربی تیم ملی والیبال ایران با اظهار خشنودی از پیروزی بر استرالیا اظهار کرد: بازی با استرالیا همیشه برای ایران آسان بوده اما متاسفانه در مسابقات انتخابی المپیک خاطرات بدی از دیدار با این تیم داشتیم. دو دوره قبلی انتخابی المپیک به استرالیا باختیم و همین موضوع از نظر روانی قدری تیم ما را تحت فشار می گذاشت.


وی افزود: خوشبختانه در این مدت، تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. سطح بازی استرالیا خیلی در ذهن بازیکنان ما بالا رفته بود و این به سودمان تمام شد. زیرا ما قبلامسابقات را با قدرت شروع نمی کردیم اما در این دوره همه چیز خوب پیش رفت.


تندروان درباره بازی فردای تیم ملی برابر کانادا نیز گفت: ما برای آماده سازی تیم قبل از مسابقات تدابیر ویژه اندیشیده بودیم. همه چیز خوب پیش رفت. کانادا هم شبیه به استرالیا بازی می کند. این تیم 3 بر یک استرالیا را در یک دیدار تدارکاتی برده است. آن ها از استرالیا قوی تر هستند. برای صعود به المپیک دو بازی خیلی مهم بود. یک بازی را پشت سر گذاشتیم دیدار با کانادا هم از این مسابقه کم اهمیت تر نیست زیرا امتیاز این بازی خیلی به درد ما می خورد. کانادا یک تیم غیر آسیایی است و پیروزی بر این تیم در مجموع با توجه به نوع گزینش تیم ها خیلی به درد تیم ما می خورد.

 

 

دیدگاه‌ها