کد خبر : 1328963 | 08 خرداد 1395 ساعت 12:16 | 13.4K بازدید | 1 دیدگاه

آنچلوتی: سیمئونه یک رهبر بزرگ است

کارلو آنچلوتی، سرمربی سابق رئال مادرید به تمجید از دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو پرداخت و او را یک رهبر بزرگ دانست.

آنچلوتی: سیمئونه یک رهبر بزرگ است

به گزارش "ورزش سه"،‌سیمئونه موفق شد برای دومین بار در سه فصل گذشته اتلتیکو را به فینال چمپیونزلیگ برساند. فینال اول مقابل رئال آنچلوتی با شکست 4-1 به پایان رسید و امشب باید دید که مقابل رئال زیدان به چه نتیجه ای دست پیدا خواهند کرد. حال آنچلوتی به تمجید از سیمئونه پرداخت و او را یک رهبر بزرگ دانست.

 

1115125

 


او گفت:" سیمئونه یک رهبر بزرگ است. بازیکنان اتلتیکو به ایمان دارند. او توانسته تیمی را بسازد که نه تنها روابط تاکتیکی قوی دارد، بلکه روابط شخصی بین بازیکنانش بسیار قوی است. بازیکنان واقعا به کاری که باید انجام دهند ایمان دارند. آنها برای هم تیمی‌هایشان، برایش باشگاه و هواداران می‌جنگند. این به انگیزه ای بستگی دارد که مربی به تیم می‌دهد. همه در دنیا از کیفیت و انگیزه تیم سیمئونه آگاه هستند.


این موضوع که بیشتر بازیکنان اتلتیکو متولد مادرید هستند، وقتی پیراهن تیم را می‌پوشند به آنها احساس غرور می‌دهد. میلان هم تیم رویایی اش را با آکادمی اش ساخت، مالدینی، باره سی، گالی،‌آرانی. درست است که سه بازیکن هلندی - رایکارد، گولیت و فان‌باستن در تیم توپ می‌زدند ولی پشت آنها 5 یا 6 بازیکن از آکادمی میلان حضور داشت."

دیدگاه‌ها