کد خبر : 1328966 | 08 خرداد 1395 ساعت 12:52 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ کس تصور نمی کرد استقلال اینقدر خوب نتیجه بگیرد!

امیرآبادی: مظلومی فردا به جوانان اعتماد کند

کاپیتان سابق تیم استقلال اعتقاد دارد نیروی جوانی دربازی با ذوب آهن به کمک استقلال خواهد آمد.

امیرآبادی: مظلومی فردا به جوانان اعتماد کند

مهدی امیرآبادی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره دیدار فینال حذفی میان استقلال و ذوب آهن می گوید: فردا استقلال بازی سختی خواهد داشت. این تیم در موقعیتی قرار دارد که هواداران جام می خواهندو فشار زیادی روی تیم است. از سوی دیگر ذوب آهن هم تیم قدرتمندی است. اگرچه ذوب آهن یکی، دو بازیکن خود را برای بازی فینال در اختیار ندارد اما استقلال نباید به این مسائل توجه کند و هرچه در توان دارد، برای کسب جام بگذارد.


او ادامه می دهد: استقلال دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد. این تیم سهمیه آسیایی که کسب کرده حضور در پلی آف است و اگر می خواهد زجر نکشد باید فینال را به سود خود به پایان ببرد. باید بازیکنان روی برد تمرکز کنند و یک پیروزی دلچسب حاصل شود.


امیر آبادی که در آخرین قهرمانی استقلال در حذفی کاپیتان آبی پوشان بود و جام را خودش بالای سر برد، تاکید می کند: جام حذفی به طور کلی متفاوت است. ما در فینال قبل بازی سختی با شاهین بوشهر داشتیم و دیدید که کار به 120 دقیقه و ضربات پنالتی کشید. الان هم شرایط سخت است. دو تیم می دانند یکی برنده می شود و باید بهترین نمایش را داشته باشند.


مدافع سابق استقلال در ادامه بیان می کند: به اعتقاد من استقلال در فصل جاری نتایج خوبی گرفته است. این تیم با توجه به جوانگرایی که در ابتدای فصل انجام داد، شرایط سختی در انتظارش بود. هیچ کس فکر نمی کرد این استقلال بتواند چنین نتایجی کسب کند ولی در نهایت شرایط خوب شده است.امیدوارم فردا استقلال برنده باشد تا با کسب جام هواداران خوشحال شوند.


امیرآبادی در بخش دیگری از صحبت هایش می گوید: پرویز مظلومی در طول فصل هروقت از بازیکنان جوان استفاده کرده، مزد اعتمادش را گرفته است. او در فینال فردا نیز باید از بازیکنان جوان استفاده کند. نیروی جوانی در کنار باتجربه هایی مثل مهدی رحمتی، خسرو حیدری و ... به کمک استقلال خواهد آمد.


وی در پایان می افزاید: امیدوارم هواداران استقلال در خرمشهر نیز به ورزشگاه بروند و حمایت کنند تا انشاءالله بازیکنان جشن قهرمانی برپا کنند.

دیدگاه‌ها