کد خبر : 1328970 | 08 خرداد 1395 ساعت 13:10 | 53.4K بازدید | 3 دیدگاه

هواداران سپاهان را دوباره خوشحال می کنیم

حمودی: در جشن قهرمانی، کنار استقلال هستم

هافبک سابق استقلال اعتقاد دارد این تیم فردا در فینال حذفی برنده می شود و جام قهرمانی را بالای سر می برد.

حمودی: در جشن قهرمانی، کنار استقلال هستم

علی حمودی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره بازگشتش به سپاهان، کار کردن با ویسی، فینال جام حذفی و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


فردا به خرمشهر می روم
در حال سفر به اهواز هستم. می خواهم چند روز در کنار خانواده ام استراحت کنم. احتمالا فردا نیز به خرمشهر می روم تا فینال حذفی را تماشا کنم. مطمئن هستم که استقلال فردا قهرمان حذفی می شود  و دوست دارد قهرمانی این تیم را از نزدیک ببینم.


فینال را حساس نکنید
من در آخرین قهرمانی های استقلال در لیگ و جام حذفی عضو این تیم بودم. به نظرم نباید بازی فردا را برای استقلال زیاد حساس کنیم. بازیکنان استقلال اگر بازی همیشگی خود را انجام دهند می توانند بازی را به سود خود به پایان ببرند و جام قهرمانی را بالای سر ببرند. امیدوارم این اتفاق بیفتد و هواداران استقلال خوشحال شوند.


به ویسی علاقه دارم
با عبدالله ویسی صحبت هایی را انجام دادم. من با سپاهان قرارداد دارم و ویسی نیز به من احتیاج دارد. به شخص ویسی بسیار علاقه مند هستم و اگر مشکلی پیش نیاید به سپاهان برمی گردم و برای این تیم بازی می کنم. امیدوارم بتوانم مثمرثمر باشم.


نویدکیا می خواست کمک کند
سپاهان در فصل گذشته مشکلات زیادی داشت. مساله ای که بود همه اعضای تیم سپاهان دوست داشتند به این تیم کمک کنند. حتی محرم نویدکیا نیز می خواست کمک کند اما مشکلاتی ایجاد شد. جدایی حسین فرکی نیز تاثیرگذار بود. با این وجود باید بتوانیم در فصل اینده ناکامی ها را جبران کنیم.


اصفهانی ها خوشحال می کنیم
مردم اصفهان با دو چیز خوشحال می شوند؛ یکی پرشدن زاینده رود و دیگری موفقیت سپاهان. اولی که دست ما نیست اما تلاش می کنیم تا دوباره این هواداران خوب را با موفقیت در فصل آینده خوشحال کنیم. امیدوارم نتایجی در خور شان مردم اصفهان کسب کنیم.

دیدگاه‌ها