کد خبر : 1329003 | 08 خرداد 1395 ساعت 14:33 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

هاجسون: راشفورد فوق العاده بود

روی هاجسون، سرمربی تیم ملی انگلیس به تمجید از مارکوس راشفورد، گلزن تیمش در دیدار شب گذشته مقابل استرالیا پرداخت.

هاجسون: راشفورد فوق العاده بود

به گزارش "ورزش سه"،‌دو تیم انگلیس و استرالیا شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند که انگلیس موفق شد با دو گل راشفورد و رونی حریف خود را شکست دهد. راشفورد 19 ساله به جوان ترین بازیکن انگلیس تبدیل شد که در اولین بازی خود گلزنی می‌کند. هاجسون به تمجید از مهاجم منچستریونایتد پرداخت ولی عنوان کرد که درها به روی استوریج هنوز باز است.

 

1115165

 


او گفت:"  فوق العاده است. راشفورد خوب کار کرد و من از عملکردش راضی هستم. در نیمه دوم کمی خسته شد ولی این طبیعی است. اگر قبل از بازی از من می‌پرسیدید که آیا او توانایی کنترل کردن فشارها را دارد پاسخم مثبت بود."


هاجسون درباره اینکه حضور راشفورد در فرانسه قطعی است یا نه گفت:" باید صبر کنیم و ببینیم چه می‌شود. من تا سه شنبه وقت دارم. مسلما هر تیم دیگری او را در 23 نفر خود قرار می‌دهد ولی تصمیم گیری برای من خیلی سخت است. فکر نمی‌کنم موضوع آمادگی بدنی باشد. فکر می‌کنم به شک و شبهه های ما پاسخ داده شده است. دو بازی دوستانه پیش رو داریم و چندین جلسه تمرینی بنابراین آماده نبودن را یک بهانه محسوب می‌کنم. دیدن بازی استوریج هم جالب خواهد بود. امیدوارم بتواند دوشنبه تمرین کند. اگر بتواند تمرین کند، مصدومیتش خیلی اهمیتی برای من ندارد که او را کنار بگذارم."

دیدگاه‌ها