کد خبر : 1329024 | 08 خرداد 1395 ساعت 15:51 | 7.1K بازدید | 1 دیدگاه

والی: هواداران از آقای سعداوی حمایت کنند

والی می گوید واقعا هواداران خوزستانی من را خجالت زده و شرمنده کردند آنها حتی در بازیهایی که دیگر تیم های استان داشتند مرا مورد لطف قرار می دادند.

والی: هواداران از آقای سعداوی حمایت کنند

به گزارش"ورزش سه"، ایوب والی کاپیتان محروم فولادخوزستان در مورد انتخاب نعیم سعداوی به عنوان سرمربی فولاد گفت: انتخاب بسیار خوب و بزرگی انجام دادند چون اقا نعیم چندین سال است در لیگ برتر مشغول به کار می باشد. او در تیم ملی ایران هم بعنوان بازیکن و هم به عنوان مربی حضور داشته است و در تیم های بزرگی مثل فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران هم مربی و هم بازیکن بوده و مدارک کافی را برای این پست دارد ولی از نظر من مهمترین ویژگی که اقا نعیم را متمایز م یکند شخصیت بالای ایشان است و سرمربی که شخصیت بالای داشته باشد بی شک می تواند موفق باشد. بنده هم به نوبه ای خود این انتخاب دقیق و خوب را به باشگاه فولاد ، هواداران فهیم و خود اقا نعیم تبریک میگوییم و ازهواداران خواهش میکنم که از انتخاب نعیم سعداوی حمایت بکنند و به او فرصت بدهند تا فرزند خوزستان و کارون  بتواند در ارامش فولاد را به جایگاه واقعی خود برساند تا همانگونه که به عبدالله ویسی و جونان خوزستانی اعتماد شد و به انها فرصت کافی داده شد به اقا نعیم و همراهانش فرصت داده شود.

 


والی در مورد حمایت هواداران خوزستانی از خودش و ارسال نامه ای خودجوش توسط هواداران به تاج گفت: واقعا هواداران خوزستانی من را خجالت زده و شرمنده کردند آنها حتی در بازیهایی که دیگر تیم های استان داشتند مرا مورد لطف قرار می دادند و تشویق میکرند و من نمی دانم چگونه از انها تشکر کنم فقط امیدوارم دوباره شرایط ایجاد شود و به فوتبال برگردم و با جان و دل برای شاد کردن مردم خوزستان در زمین بازی کنم و این تنها راه تشکر از این مردم خونگرم است که من میتوانم انجام دهم

دیدگاه‌ها