کد خبر : 1329026 | 08 خرداد 1395 ساعت 18:21 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندو دپورتیوو

ستاره اورتون، گزینه اصلی بارسا برای خط دفاعی

بارسلونا قصد دارد در نقل و انتقالات تابستانی یک مدافع جدید به خدمت بگیرد و برای این منظور در چند هفته اخیر از گزینه های زیادی در رسانه ها نام برده شده است.

ستاره اورتون، گزینه اصلی بارسا برای خط دفاعی

به گزارش "ورزش سه"، دو هفته پیش بود که مسئولان لاس پالماس فاش ساختند که از سوی باشگاه بارسلونا برای جذب مدافع اروگوئه ای این تیم " لموس"، با آنها تماس هایی گرفته شده است. مدافع 20 ساله که از روبین کازان به لاس پالماس پیوسته، طبق این ادعا مورد توجه مدیران بارسا قرار دارد و برای فروش او نیز مبلغ 30 میلیون یروو تقاضا شده است.

از سیدنی (لاکرونیا)، لاپورته(بیلبائو) و مارکینیوس(پاری سن ژرمن) نیز به عنوان دیگر گزینه های مورد علاقه بارسلونا نام برده شده اما جذب مارکینیوس منتفی به نظر می رسد.

 

1085113

 

میگل ریکو، روزنامه نگار مشهور موندودپورتیوو امروز در ستون خود در این نشریه ادعا کرد که برای مدیران ورزشی بارسا، جان استونز، مدافع ملی پوش باشگاه اورتون در اولویت قرار دارد و بیش از هر بازیکنی به جذب وی علاقمند هستند اما مشکل اینجاست که اورتون برای فروش او 80 میلیون یورو تعیین کرده و باشگاه های بزرگ انگلیسی نیز در این راه، رقبای بزرگی برای بارسلونا محسوب می شوند. باید دید در این تابستان سرانجام بارسلونا موفق به جذب کدام مدافع خواهد شد، استونز یا گزینه ای دیگر؟

 

دیدگاه‌ها