کد خبر : 1329035 | 08 خرداد 1395 ساعت 15:57 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

داماش به اداره ورزش و جوانان گیلان واگذار شد

باشگاه داماش گیلان پس از اتفاقات عجیبی و غریبی که در سال های اخیر گریبانش را گرفته بود در نهایت به اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان واگذار شد.

داماش به اداره ورزش و جوانان گیلان واگذار شد

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که دو هفته از پایان بازی های لیگ دسته اول می گذرد مدیران باشگاه داماش گیلان این باشگاه را تحویل مسعود رهنما، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان دادند.


چندی پیش و پس از سقوط داماش گیلان مسئولان این تیم ، در نامه‌ای از مسئولان شهرداری رشت و شورای محترم خواستند که به‌دلیل شور و اشتیاق وافر مردم رشت به این تیم پرهوادار، داماش را زیر چتر آن نهاد گرفته و مالکیت داماش گیلان را بر عهده بگیرند و تنها چند روز از ارسال این نامه نگذشته بود که در نامه‌ای دیگر مسئولان داماش گیلان تیم را رسماً به مسئولان ورزش استان گیلان واگذار کردند.


بهروز محمودی، قائم مقام داماش گیلان با تأیید این خبر گفت: امیدواریم با واگذاری باشگاه داماش گیلان به مسئولان گیلانی و مدیرکل اداره ورزش و جوانان، فصلی نو در تاریخ این باشگاه پرهوادار رقم بخورد.


باشگاه داماش گیلان در پایان رقابت‌های لیگ دسته اول با 37 امتیاز در مکان نوزدهم جدول بیست تیمی قرار گرفته و به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

دیدگاه‌ها