کد خبر : 1329038 | 08 خرداد 1395 ساعت 16:21 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

تاریخ شروع لیگ فوتسال تغییر نکرده است

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال می‌گوید هیچ صحبتی برای تغییر تاریخ شروع لیگ برتر مطرح نشده است.

تاریخ شروع لیگ فوتسال تغییر نکرده است

به گزارش " ورزش سه" به نقل از مهر، کریم منصوری درباره شائبات ایجاد شده مبنی بر تغییر تاریخ لیگ برتر فوتسال بعد از لغو قرعه کشی، اظهار داشت: تا این لحظه هیچ اتفاق خاصی رخ نداده است. هیات رئیسه در آخرین جلسه خود تصمیم گرفت مسابقات لیگ برتر از ششم مردادماه شروع شود. همچنین قرار بود قرعه کشی لیگ برتر دهم خرداد برگزار شود که گویا این تاریخ به خاطر مشغله مسئولان، لغو شده است. تغییر تاریخ قرعه‌کشی چیز خاصی نیست.

 

وی افزود: امروز اعلام شده است که تیم ملی به دنبال برپایی اردو در کشور ایتالیا در مردادماه است که از این موضوع بی اطلاعم. باید بگویم تا این لحظه صحبتی برای تغییر تاریخ لیگ به میان نیامده و همان مصوبه سازمان لیگ اجرا می‌شود. فقط سردرگمی تیم ملی است که لیگ را اینطرف و آنطرف می‌کشد.

 

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ تاکید کرد: برای تغییر لیگ نه درخواست جلسه شده است و نه حتی تماس تلفنی با ما گرفته شده است. ما به احترام تیم ملی تصمیم گرفتیم قبل از شروع جام جهانی چند بازی از لیگ را برگزار کنیم. تکلیف مسئولان تیم ملی روشن نیست که آیا در مردادماه بازی تدارکاتی خواهند داشت یا خیر.

 

منصوری در پایان گفت: همه باشگاه‌ها به خاطر برنامه چیده شده لیگ ناراضی هستند ولی ما به احترام تیم ملی تصمیم گرفتیم چند هفته از مسابقات قبل از جام جهانی آغاز شود. فکر می‌کنم مسئولان تیم ملی باید جدی‌تر باشند.

 

دیدگاه‌ها