کد خبر : 1329041 | 08 خرداد 1395 ساعت 16:36 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

صانعی خبر داد:

ایتالیا موافق با اردوی تیم‌ملی فوتسال

مدیرفنی تیم‌ملی فوتسال از موافقت اولیه ایتالیایی‌ها با بازی دوستانه و برپایی اردوی تیم‌ملی ایران در خاک ایتالیا خبر داد.

ایتالیا موافق با اردوی تیم‌ملی فوتسال

به گزارش "ورزش سه"، علی صانعی مدیر فنی تیم‌ملی فوتسال کشورمان با بیان این خبر گفت: ایتالیا موافقت اولیه خودش را برای دو بازی دوستانه و اردوی ما در این کشور اعلام کرده که به زودی قطعی خواهد شد؛ در عین حال که با تاریخ بازی ما با ازبکستان نیز تلاقی دارد.


وی افزود: به دنبال این هستیم تا تاریخ بازی با ازبکستان را تغییر دهیم اما منتظر هستیم تا ابتدا اردوی ایتالیا صددرصد شود بعد از آن با ازبک‌ها صحبت کنیم و بازی‌های دوستانه‌مان را جلوتر بیاوریم چراکه اهمیت بازی با ایتالیا در آستانه جام‌جهانی برای کادر فنی فوق‌العاده بالاست.


صانعی با اشاره به جزئیات بیشتر تصریح کرد: تاریخ اردوی ایتالیا در صورتی که نهایی شود 3 تا 11شهریور ماه خواهد بود در شرایطی که تیم ما 26مرداد به تایلند می‌رود و یک شهریور ماه بازخواهد گشت؛ حال تاریخ بازی دوستانه ما با ازبکستان  7 و 8شهریور است که تلاقی داشته و باید جلوتر بیفتد.


مدیرفنی تیم‌ملی فوتسال ایران احتمال برگزاری اردوی ایران در برزیل پیش از شروع رقابت‌های جام‌جهانی را رد کرده و گفت: از آنجا که ما باید سه روز زودتر از شروع بازی‌ها برای سازگاری فیزیولوژیکی بازیکنان به کلمبیا برویم و از سوی دیگر رقابت‌ها نیز طولانی خواهد بود، انجام اردو در برزیل و دوری طولانی مدت عملا بازیکنان را خسته خواهد کرد.

دیدگاه‌ها