کد خبر : 1329093 | 08 خرداد 1395 ساعت 19:28 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

دو گزینه سرمربیگری برای مس کرمان

مدیرعامل باشگاه مس کرمان می گوید منتظر نظر نهایی مجموعه مدیریتی شرکت مس هستند تا تصمیم خود را برای انتخاب سرمربی اعلام کنند.

دو گزینه سرمربیگری برای مس کرمان

به گزارش "ورزش سه"، حمید موسوی، مدیرعامل باشگاه مس کرمان در رابطه آخرین اوضاع مس کرمان و وضعیت انتخاب سرمربی این تیم برای بازی های فصل آینده گفت: ما تصمیم خود را گرفته ایم و آن را به مجموعه مدیریتی شرکت مس اعلام کرده ایم. احتمالا فردا در این باره تصمیم نهایی گرفته خواهد شد و به امید خدا در هفته پیش رو سرمربی جدید تیم را انتخاب خواهیم کرد.


او ادامه داد: بهرحال هر باشگاهی یک سیاست کلی خواهد داشت و مسئولان کارخانه مس نیز سیاست کلی این باشگاه را به ما منتقل خواهند کرد تا برحسب آن برنامه ریزی های لازم را انجام دهیم. شرکت مس یکی از بزرگترین مجموعه هاست که باید نیاز دارد تصمیمات در آن با حساب و کتاب گرفته شود.


مدیرعامل مسی ها در رابطه با گزینه مورد نظر این باشگاه برای مربیگری و ادامه همکاری با اکبر میثاقیان گفت: ما گزینه های خود را انتخاب کردیم، در حال حاضر مشغول بررسی نهایی هستیم تا بتوانیم به یک گزینه مطلوب باشگاه برسیم، آقای میثاقیان هم جزء گزینه های ما قرار دارد اما تا زمان اعلام نظر بخش ورزش شرکت مس نمی توانیم به نظر خود را اعلام کنیم چرا که قطعا تا آن زمان به جمع بندی نهایی نرسیده ایم، اما در مجموع باید بگویم که این هفته به احتمال زیاد سرمربی مس انتخاب خواهد شد.


موسوی در پایان راجع به برنامه های مس برای صعود به لیگ برتر گفت: در لیگ گذشته حواشی زیادی برای تیم مس به وجود آمد که متاسفانه مانع از صعود تیم به لیگ برتر شد، اما در فصل پیش رو قطعا جلوی تمام حواشی را خواهیم گرفت تا تیم بتواند راهی لیگ  برتر شود، ما در حال حاضر برنامه های خود را روی تیم های پایه گذاشتیم و با سرمایه گذاری روی آنها، تیم را برای سال های آینده بیمه کنیم.

دیدگاه‌ها