کد خبر : 1329195 | 09 خرداد 1395 ساعت 03:14 | 60K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی رئال مادرید

زیدان: رئال بخاطر تاریخ و عظمتش قهرمان شد

شاید از این رویایی تر برای زیزو نمی شد. او که 5 ماه است روی نیمکت رئال نشسته، توانست کهکشانی ها را به یازدهمین عنوان قهرمانی اروپا برساند.

زیدان: رئال بخاطر تاریخ و عظمتش قهرمان شد

به گزارش "ورزش سه"، زیدان که پیش از این به عنوان بازیکن و کمک مربی توانسته بود قهرمان چمپیونزلیگ شود، حالا به عنوان مربی نیز این عنوان را کسب کرد. او تیم ناامید رافا بنیتس را تحویل گرفت و از آن یک قهرمان ساخت.

 

1115487

 

زیزو در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" وقتی زمام کار را در رئال به دست گرفتم، رویای قهرمانی چمپیونزلیگ را در سر داشتم و رسیدن به این موفقیت، حداکثر پاداش ممکن است. به ثمر نشاندن این تلاش و چالش بزرگ، رویایی بود. اگر کار و تلاش، زیاد باشد و در تیمی مثل رئال نیز حضور داشته باشید، می توانید به موفقیت های بزرگی فکر کنید. ما امشب بخاطر ایمان، تاریخ و عظمتمان قهرمان شدیم.

پشت این موفقیت یک دنیا اراده و سختکوشی وجود دارد. تا ثانیه آخر جنگیدیم و شایسته قهرمانی بودیم. خوش شانس هستم که در 5 ماه اخیر هدایت این مجموعه فوق العاده را در اختیار داشتم. این قهرمانی البته تنها نتیجه همین تلاش 5 ماهه نیست."

 

عقب نشینی پس از زدن گل:" تاکتیکی نبود. در فوتبال گاهی پیش می آید. ما زودتر به گل رسیدیم و اتلتیکو فشار را برای زدن گل تساوی بیشتر کرد و طبیعی بود که کمی عقب بنشینیم. الان زمان آنالیز کردن نیست و فقط باید این قهرمانی را جشن بگیریم."

 

صحبت با پرز:" پس از بازی به رئیس گفتم که به هدفی که تعیین شده بود رسیدم و از او تشکر کردم که فرصت نشستن روی نیمکت رئال را به من داد."

دیدگاه‌ها