کد خبر : 1329221 | 09 خرداد 1395 ساعت 10:00 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی بسکتبال با ۱۴ بازیکن عازم اردن شد

تیم ملی بسکتبال ایران به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی غرب آسیا با ترکیبی متشکل از ۱۴ بازیکن صبح امروز عازم اردن شد.

تیم ملی بسکتبال با ۱۴ بازیکن عازم اردن شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از خبرگزاری مهر،  مسابقات بسکتبال قهرمانی غرب آسیا طی روزهای ۱۰ تا ۱۴ خردادماه در اردن برگزار می شود. برای حضور در این رقابت ها تیم ملی بسکتبال ساعت ۵ صبح امروز یکشنبه با ترکیبی متشکل از ۱۴ بازیکن راهی محل برگزاری رقابت ها در شهر امان شد. 

 

اوشین ساهاکیان، اصغر کاردوست، ارسلان کاظمی، آرمان زنگنه، روزبه ارغوان، میثم میرزایی، سجاد مشایخی، بهنام یخچالی، وحید دلیرزهان، فرید اصلانی، نوید رضایی فر، محمد جمشیدی، محمد حسن زاده و امیر صدیقی بازیکنانی هستند که ترکیب تیم ملی بسکتبال را در سفر به اردن و حضور در مسابقات قهرمانی غرب آسیا تشکیل می دهند. 

 

مسابقات بسکتبال قهرمانی غرب آسیا حکم انتخابی مسابقات آسیا چلنچ را دارد؛ از این رقابت ها دو تیم صاحب سهمیه آسیا چلنچ می شود که البته سهمیه ایران به عنوان میزبان مسابقات قطعی است. 

 

علاوه بر تیم ملی بسکتبال ایران، حضور تیم های اردن،  سوریه، عراق و لبنان در مسابقات قهرمانی غرب آسیا قطعی است و به احتمال زیاد فلسطین هم در این رقابت ها شرکت خواهد داشت. 

 

تیم ملی بسکتبال که برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک در تورین ایتالیا آماده می شود، بعد از اتمام مسابقات غرب آسیا به شرق آسیا سفر می‌کند تا در تورنمنت فیلیپین و اطلس اسپرت چین به میدان برود. 

دیدگاه‌ها