کد خبر : 1329244 | 09 خرداد 1395 ساعت 10:49 | 47.1K بازدید | 0 دیدگاه

بهانه هایی آوردند که قابل قبول نیست

اعتراض شدید گل‌محمدی به سازمان لیگ

سرمربی تیم ذوب آهن صحبت هایی را قبل از فینال حذفی انجام داد.

اعتراض شدید گل‌محمدی به سازمان لیگ

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از دیدار با استقلال در فینال حذفی اظهار داشت: خوشحالم از اینکه در این شهر حماسه ساز حضور داریم، امیدوارم امروز شاهد بازی باشیم که در شان مردم خوب خرمشهر باشد. در هر صورت بازی فینال است. ما باید حتما برنده باشیم. با توجه به اینکه در لیگ قهرمانان آسیا بودیم و بازی سنگینی داشتیم، شاید شرایطمان خوب نباشد. در این چند روز ریکاوری کردیم و نتوانستیم کار تاکتیکی انجام دهیم. البته انگیزه زیادی داریم.


وی ادامه داد: با تمام وجود برای به دست آوردن جام تلاش می کنیم. مقابل تیم قابل احترامی بازی داریم که امسال نتایج خوبی گرفته است. استقلال این قابلیت را دارد که قهرمان شود. همه چیز به شرایط بازی برمی گردد و اینکه چه تیمی بهتر از موقعیت هایش استفاده کند. هر تیمی شرایط روحی بهتری داشته باشد، جام می گیرد.

 

سرمربی ذوب آهن درباره تعداد زیاد هواداران استقلال در خرمشهر بیان داشت: همانطور که شما می گویید، بیشتر استادیوم امروز استقلالی هستند. اگر در شهری بودیم که مرکزیت داشت، می توانستیم هوادار بیشتری داشته باشیم اما چون راه دور است از لحاظ تعداد تماشاچیان پایین تر هستیم. به نوعی در این مسابقه میهمان هستیم.

 

گل محمدی افزود: سجاد شهباززاده و خسرو حیدری دو بازیکن ارزشمند هستند اما ما هم دو مصدوم داریم. ما نیز پهلوان و بیگ زاده را نداریم و شرایطمان از این نظر خوب نیست. مقابل العین دو مصدوم دادیم. بیشتر روی مسائل روحی کار کردیم. این فرصت را از ما گرفتند تا نتوانیم تمرین کنیم و در یک شرایط برابر بازی کنیم. از برنامه ریزی ایجاد شده ناراحت هستیم. انتظار داشتیم شرایط برای برگزاری فینال حذفی مساوی باشد اما این اتفاق نیفتاد.


سرمربی ذوب آهن همچنین گفت: برگزاری بازی در 9 خرداد درست نبود. کی روش هم گفته بود از استقلال و ذوب آهن بازیکنی دعوت نمی کند اما اصرار به برگزاری بازی داشتند. در تقویم گذشته حتی چند روز هم در روزهای فیفا بازی برگزار شد. بهانه هایی که آوردند، قابل قبول نیست. همه چیز دست به دست می دهند تا یک تیم قهرمان شود ولی ما برای قهرمانی باید از همه اتفاقات اخیر بگذریم. باید این مسائل را فراموش کنیم. درست است شرایط روحی و جسمی بازیکنان خوب نیست اما می جنگیم تا قهرمان شویم. اگر قهرمان نشویم، تصمیم سازمان لیگ بی تاثیر نبوده است.


گل محمدی در پایان افزود: شرایط زمین هم برای استقلال بد است و هم برای ما. دوستان زحمت می کشند تا قبل از برگزاری بازی شرایط زمین بهتر شود. از مسئولان شهر خرمشهر و همه کسانی که زحمت کشیدند، می کنم. باعث افتخارم است که در این شهر حضور دارم. برای آنها آرزوی موفقیت می کنم.

دیدگاه‌ها