کد خبر : 1329261 | 09 خرداد 1395 ساعت 11:23 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

فینال مرگ و زندگی برای پرویز و یحیی

آخرین نود دقیقه؛ سبز و سفید یا آبی

سوای از تمام حساسیت های که کسب جام برای دو فینالیست حذفی دارد نتیجه بازی امشب در رقم خوردن سرنوشت آتی نیمکت های رهبری دو تیم نقش به سزایی خواهد داشت.

آخرین نود دقیقه؛ سبز و سفید یا آبی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و ذوب آهن در شرایطی آخرین سکانس از نمایش این فصل خود را در خرمشهر به نمایش خواهند گذاشت که پای دومین جام معتبر داخلی در میان است از همین رو آنها باید بهترین نمایش خود را ارائه دهند تا در جشنواره پر فراز و نشیب امسال با یک جایزه و موفقیت بزرگ روبرو شوند. این بازی سوای از تمام حساسیت هایی که در راه کسب جام و قهرمانی دارد برای نیمکت نشینان و سکانداران استقلال و ذوب آهن هم حکم مرگ و زندگی را دارد چون سرنوشت آنها به نوعی به قهرمانی در بازی امشب گره خورده است.


پرویز مظلومی بعد از تمام انتقاداتی که در هفته های پایانی به جان خرید و با شایعات مختلفی پیرامون حضور کادر فنی و سرمربی جدید روی نیمکت استقلال مواجه شد امشب خوب می داند بوسه زدن بر جام از چه اهمیتی برای او تثبیت جایگاهش برخوردار است. سرمربی تحت فشار آبی ها حالا سایه سنگین چند مربی جوان و کاندیدای هدایت این تیم پرطرفدار روی سرش سنگینی می کند و بدون شک اگر نتواند پرونده لیگ پانزدهم را با جام ببندد باید به فکر جمع کردن چمدان هایش و ترک اردوی استقلال باشد تا بلکه با ورود تفکری جدید خواسته های طرفداران برآورده شود. اما این قصه می تواند برای مظلومی متفاوت رقم بخورد جایی که بالای سر بردن جام قهرمانی تمام ضعف ها و کمبودهای یک فصل پرحاشیه را از اذهان پاک کرده و پنهان کند.


یحیی گل محمدی هم وضعیتی مشابه همکار کهنه کار خود روی نیمکت استقلال ندارد با کمی تفاوت. سرمربی ذوب آهن در نیم فصل دوم لیگ برتر اصلا نتایج خوبی با تیم نگرفت و عملا از کورس قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی بازماند تا تمام امیدها برای حضور دوباره در رقابت های آسیایی به فینال امشب دوخته شود. جایی که گل محمدی و شاگردانش می تواند با دومین قهرمانی متوالی  در این جام رکورد جالبی خلق کرده و از عنوان خود دفاع کنند. یحیی که در آسیا هم مقابل العین در خانه ناکام ماند حالا تمام امیدهایش به تکرار قهرمانی در جام حذفی است تا جایگاهش روی نیمکت را تثبیت کند به خصوص که شایعاتی شنیده می شود مبنی بر تغییرات مدیریتی و فنی در صورت ناکامی در فینال حذفی. مسلما با رفتن سعید آذری از مدیریت ذوب آهن که این روزها به سوژه داغی برای محافل فوتبالی نصف جهان تبدیل شده جایگاه گل محمدی هم به خطر خواهد افتاد و این چیزی نیست که به مذاق او خوش بیاید از همین رو قهرمانی در فینال امشب می تواند سرنوشت را به نحو دیگری رقم بزند.

دیدگاه‌ها