کد خبر : 1329264 | 09 خرداد 1395 ساعت 11:33 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

تاکید روی اجرای آئین نامه قبلی

عابدینی: فصل جدید فقط دو تیم سقوط می‌کنند

امیر عابدینی، عضو هیات رئیسه سازمان لیگ برتر بر اجرای مصوبه پیشین مبنی بر سقوط دو تیم از لیگ برتر با 18 تیمی شدن لیگ یک تاکید کرد.

عابدینی: فصل جدید فقط دو تیم سقوط می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، وی در این باره گفت: بر اساس مصوبه پیشین با 18 تیمی شدن لیگ یک تنها دو تیم از لیگ برتر به لیگ یک سقوط خواهند کرد. خیلی ها می گویند تیم های دسته اولی برای صعود به لیگ برتر برنامه ریزی و سرمایه گذاری می کنند در حالی که باید به این نکته هم توجه شود تیم های لیگ برتری هم دست کم برای ماندن در لیگ برتر 8 میلیارد تومان هزینه می کنند و این مصوبه ای که قبلا امضاء شده بود و باید به آن احترام بگذاریم.

 


عابدینی ادامه داد: مباحثی در خصوص برگزاری دیدار پلی آف بین تیم سوم و هم چنین تیم چهاردهم لیگ برتر مطرح شده بود که بنده خودم یکی از مخالفان این طرح بودم و با آن مخالفت کردم. همان طور که شما هم نوشته بودید پلی آف یک جدال نابرابر است به خصوص که تیم های دسته اولی بر خلاف تیم های لیگ برتری مجاز به استفاده از بازیکن خارجی نیستند.

 


عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر در خصوص اجرای سقف قرارداد برای بازیکن و باشگاه گفت: دیگر از این دست از قوانین نخواهیم داشت.

 


امیر عابدینی انتقادات ما در خصوص اینکه سلامت مالی در باشگاه ها وجود ندارد و باشگاه ها با داشتن کلی پرونده انضباطی باز هم اقدام به عقد قراردادهای کلان می کنند، گفت: من این انتقاد را با جان و دل می پذیرم و معتقدم باید مکانیزمی تعریف کنیم که این مشکلات کمرنگ و در ادامه برطرف شود.

 


عضو هیات رئیسه سازمان لیگ برتر در خصوص اینکه با توجه به صعود دو تیم از دسته اول آیا نمی شود تعداد تیم  های دسته اولی را به 16 تیم کاهش داد تا عدالت رعایت شود، گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا و هم چنین فیفا به ما اجازه نمی دهد که تعداد تیم های دسته اولی و لیگ برتری یکسان باشد و حتما باید تعداد تیم های دسته اولی از لیگ برتری بیشتر باشد.

دیدگاه‌ها