کد خبر : 1329283 | 09 خرداد 1395 ساعت 12:01 | 98.4K بازدید | 5 دیدگاه

ستاره سابق استقلال در هلند مربی شد

هاشمی مقدم سرمربی تیم دوم نایمخن شد

امیر هاشمی مقدم، بازیکن اسبق تیم استقلال و تیم ملی سرمربی تیم دوم نایمخن شد. تیمی که پیشتر علیرضا جهانبخش در آن توپ می زد.

هاشمی مقدم سرمربی تیم دوم نایمخن شد

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس سیاست های جدید باشگاه NEC قرار است در آینده ای نزدیک تیم دوم و امید باشگاه یکی شود و با قدرت بیشتری در ژوپیلر لیگ یا لیگ 2 بازی کند.
امیر هاشمی مقدم در سال های گذشته در هلند علاوه بر کار مربیگری مدرس رسمی فدراسیون فوتبال هلند بوده است.

 


وی که نزدیک به 20 سال است در هلند زندگی می کند هنوز به دقت و وسواس فوتبال ایران را دنبال می کند و زمینه ساز حضور علیرضا جهانبخش در تیم نایمخن و در ادامه آلکمار بوده است و وقتی از سوی فدراسیون فوتبال با وی برای برپایی اردوی تدارکاتی تیم امید در هلند تماس گرفته شد به سرعت این کار را انجام داد و زمینه ملاقات بین علی کفاشیان و هم چنین رئیس فدراسیون فوتبال هلند را فراهم کرد.

 


به نظر می رسد بیشتر زمان مربیگری امیر هاشمی مقدم در فوتبال هلند در تیم های پایه و هم چنین آماتور سپری شده و تیم دوم نایمخن بالاترین سطحی است که وی مربیگری را در آن تجربه خواهد کرد که این طبیعی است، چون قاره سبز خود مهد فوتبال است و سخت به مربی ایرانی اعتماد می کند. با این حال اگر امیر هاشمی مقدم در تیم دوم نایمخن دانش و توانمندی خود را در امر مربیگری به نمایش بگذارد می تواند به رده های بالاتر مربیگری در این کشور برسد.

 


 امروز می بیینید مهدی مهدوی کیا ستاره های سال های نزدیک فوتبال ایران به عنوان مربی در تیم های پایه بکار گرفته شده است و وحید هاشمیان با وجود گرفتن مدرک A بوندس لیگا فقط در تیم های دسته چهارمی مربیگری کرده است.

 


حضور امیر هاشمی مقدم در تیم دوم نایمخن با توجه به علاقمندی وی به فوتبال ایران می تواند گرایش هلندی ها به فوتبال ایران را بیشتر کند به خصوص که هم اکنون در این کشور از علیرضا به عنوان یک بازیکن توانمند و با پرستیژ یاد می کنند.

 

1115632

 

 

دیدگاه‌ها