کد خبر : 1329286 | 09 خرداد 1395 ساعت 12:12 | 57.7K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو در کرواسی چه می‌کند؟ (گزارش روز)

برانکو ایوانکوویچ بعد از پایان لیگ برتر به کشورش سفر کرده تا خستگی لیگ پانزدهم از تنش خارج کند و البته مسائل اقتصادی اش را هم در این کشور مورد بررسی قرار دهد.

به گزارش "ورزش سه"، برانکو که در پایان لیگ پانزدهم به مرخصی رفت و البته به طور مستقیم با علی اکبر طاهری در مورد مسائل جاری تیم در ارتباط است، در زاگرب کارهای اقتصادی اش را دنبال می کند.

 


سرمربی کروات پرسپولیس که در زاگرب کمپ ورزشی دارد که در زمان حضورش در خارج از زاگراب، مدیریت آن برعهده دختر و پسرش بعنوان مدیرعامل و معاون این مجموعه است. البته او که این روزها در کشورش حضور دارد، بیشتر فعالیت خود را در دوران مرخصی در این مجموعه ورزشی سپری می کند.

 


نکته جالب اینجاست که اوقصد دارد با بهره گیری از تجربیات مدیریت این مجموعه ورزشی ضمن توسعه آن در زاگرب، طرحی مشابه برای پرسپولیسی ها برای کارهای اقتصادی این باشگاه ارایه دهد. برانکو که برای دور جدید تمرینات پرسپولیس از روز 21 خرداد به ایران بازخواهد گشت این روزها که اخبار نقل و انتقالات این باشگاه در صدر قرار دارد، به صورت مستقیم با طاهری در ارتباط است و نقطه نظرات طرفین برای راهبرد این تیم برای فصل آینده مورد مناظره قرار می گیرد.

 


پرسپولیسی ها که برای دو اردوی پیش فصل توسط برانکو برنامه های خود را دریافت کرده اند، احتمالا در هلند و کرواسی کمپ تمرینی خود را برپا خواهند کرد و برانکو به مسوولان باشگاه اعلام کرده تا زمان اردو نفرات مدنظرش را جذب کنند تا با پتانسیل کامل برای فصل آینده آماده و مهیا شوند.

 

 

1115649

 

1115651

 

1115652

 

1115650

دیدگاه‌ها