کد خبر : 1329337 | 09 خرداد 1395 ساعت 14:18 | 91.6K بازدید | 0 دیدگاه

بابل می خواهد لیگ هفدهم برتری شود؛

خونه به خونه و ستاره‌های سرخابی و سپاهان

تیم خونه به خونه در هفته های پایانی لیگ دسته اول از رسیدن به مجوز حضور در لیگ برتر بازماند، اکنون تدارک ویژه ای برای فصل آینده دیده و ستاره های لیگ برتری را نشانه رفته است.

خونه به خونه و ستاره‌های سرخابی و سپاهان

 

به گزارش "ورزش سه"، تیم خونه به خونه بابل که به تازگی در بخش خصوصی فعالیت خود را در فوتبال ایران آغاز کرده، در فصل گذشته در یک قدمی حضور در لیگ برتر ناکام ماند و به همین منظور به دنبال این است تا با تدارک ویژه برای فصل هفدهم سهمیه حضور در لیگ برتر را به دست آورد. آنها بعد از اینکه با علیرضا مرزبان برای حضور روی نیمکت این تیم توافق کردند اکنون به ستاره های لیگ برتری چشم دوخته اند.

 


رحمان احمدی یا شهاب گردان؛ شمالی باشد
نماینده بابل در لیگ دسته اول در اولین گام به تقویت دروازه خود می اندیشد. جایی که آنها در فصل گذشته با گلر نامطمئن و شماره دو پرسپولیس نیز نتوانستند به خواسته های خود را دست یابند. به همین منظور آنها باب مذاکره با رحمان احمدی و شهاب گردان به عنوان دروازه بانان سپاهان را باز کرده اند و اصالت مازنی آنها باعث شده تا مورد اقبال نیز قرار گیرند. گردان و رحمان احمدی در فصل گذشته در سپاهان حضور داشتند احتمال جدایی شان در این فصل زیاد است و پیشنهاد مالی خونه به خونه هم می تواند آنها را وسوسه کند تا ضمن حضور در لیگ دسته اول، برای رسیدن به لیگ برتر به نماینده استان شان کمک کنند. عبدالله ویسی هم با توجه به تجربه خوبی که از گلر خارجی به دست آورده، احتمالا این مساله را در این فصل در سپاهان هم ادامه خواهد داد و مشکلات احمدی با مدیریت باشگاه او را به عنوان گزینه اول خونه به خونه نشان می دهد.

 


کاپیتان پرسپولیس بمب نقل و انتقالات را می ترکاند
محسن بنگر گزینه اول حضور در خط دفاعی خونه به خونه است و پیشنهاد مالی باورنکردنی نیز از این تیم دریافت کرده است. البته در حال حاضر همه چیز منوط به این است که بنگر با پرسپولیسی ها برای ادامه همکاری به توافق دست نیابد. او که با توجه به سن بالایش اکنون مورد توجه پرسپولیس نیست، برای حضور در تیم دسته اولی خونه به خونه پیشنهادی بالای یک میلیارد دریافت کرده است و در صورت نهایی شدن این انتقال بمب نقل و انتقالات را می ترکاند.

 


عقیلی راهی خونه به خونه می شود؟
در صورتی که خونه به خونه موفق نشود با محسن بنگر به توافق دست یابد گزینه بعدی آنها هادی عقیلی است. کاپیتان سابق سپاهان که بعد از مشکلاتش با مدیریت این باشگاه و ایگور استیماچ از جمع زردپوشان کنار گذاشته شد مورد توجه این تیم قرار گرفت و البته بعید است در این شرایط راهی بابل شود و پیراهن خونه به خونه را بر تن کند. عقیلی با توجه به مقبولیتی که بین هواداران سپاهان برخوردار است احتمالا به این تیم بازخواهد گشت و باید دید چه اتفاقی برای این بازیکن رخ خواهد داد.

 


کفشگری و خالقی فر برای کمربند میانی
خونه به خونه در ادامه بلندپروازی هایش به دنبال جذب دو بازیکن دیگر پرسپولیس است و رضا خالقی فر و مهرداد کفشگری نیز با توجه به اصالت مازنی شان احتمالا راهی این تیم شوند. این دو بازیکن که در نیم فصل گذشته نیز زمزمه حضورشان در خونه به خونه شنیده می شد در ادامه فصل را با پیراهن قرمز پایان دادند. خالقی فر اما گفته می شود با توجه به خصوصیات چند پسته بودنش احتمالا فصل آینده را به عنوان بازیکن رزرو در این تیم باقی بماند.

 


محمدرضا خرسندنیا از جمع آبی ها
دیگر بازیکنی که گفته می شود احتمالا مورد توجه این تیم لیگ یکی باشد محمدرضا خرسندنیاست. بازیکن میانی استقلال تهران علیرغم تلاش خونه به خونه در نیم فصل نتوانست رضایت مسوولان را برای جدایی بگیرد و در جمع آبی پوشان باقی ماند. او اکنون در پایان فصل بار دیگر می تواند باب مذاکره را با خونه به خونه باز کند و باید دید نظر مرزبان در این رابطه چه خواهد بود.


خونه به خونه که دومین فصل فوتبالی اش را پشت سر گذاشته، شاید اکنون مدل جدیدی از استقلال خوزستان باشد و به دنبال این است تا مسیر رویایی استقلال خوزستان را طی کند؛ البته آنها برعکس مدل لیگ برتری شان به ستاره ها دل بسته اند و می خواهند با بریز و بپاش و سر و صدا نامی برای خود دست و پا کنند و باید دید در این مدل هم آنها موفق خواهند شد در تاریخ فوتبال ایران اتفاقی عجیب رقم بزنند یا خیر.

دیدگاه‌ها