کد خبر : 1329346 | 09 خرداد 1395 ساعت 14:40 | 10K بازدید | 2 دیدگاه

رد ادعای عدم حمایت از تیم فجر سپاسی

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس بر خلاف صحبت‌های سرمربی فجر سپاسی مبنی بر عدم حمایت از آنها می‌گوید از این تیم پشتیبانی داشتند.

رد ادعای عدم حمایت از تیم فجر سپاسی

به گزارش "ورزش سه"، پس از آنکه علی اصغر کلانتری سرمربی فجر سپاسی شیراز به انتقاد از وضعیت تیمش در فصل اخیر لیگ دسته اول پرداخت و یکی از بزرگترین مشکلاتشان را عدم همراهی و کمک مسئولان استان فارس دانست، حیدرعلی کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان این استان به اظهارات این مربی واکنش نشان داد.

کامیاب با بیان اینکه در فصل اخیر 650 میلیون تومان به تیم فوتبال فجر کمک مالی داشتیم و مطرح کردن افسانه فجر واقعیت ندارد، گفت: بهتر است حقایق را بگوییم و اشتباهات را گردن دیگران نیاندازیم چرا که اسناد مالی و فاکتورها مشخص است مبالغی به تیم فجر کمک کردیم.

او  ادامه داد: فوتبال پیشانی ورزش است و مردم فارس شایستگی داشتن تیم در لیگ برتر را دارند و باید به دنبال رسیدن به این لیاقت برای مردم فارس باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس با استناد به مدارکی که ارایه داد مدعی شد مبلغی بیش از 600 میلیون تومان از این اداره کل در طول فصل  به تیم فجر کمک مالی شده است که این موضوع با مصاحبه‌های مربیان فجر در رسانه‌ها کاملا متفاوت می‌باشد.

 

1115922

 

1115923

 

1115924

دیدگاه‌ها