کد خبر : 1329378 | 09 خرداد 1395 ساعت 16:30 | 36.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

رئال و شانس بالای بردن سه گانه در 2016

نشریات چاپ بارسلونا روز بازی فینال لیگ قهرمانان در گزارش های خود به این اشاره کرده بودند که یا اوندسیما یا بحران برای رئال مادرید.

رئال و شانس بالای بردن سه گانه در 2016

به گزارش "ورزش سه"، در واقع نیز چنین بود و اگر رئال شب گذشته موفق نمی شد اتلتیکو را شکست داده و یازدهمین عنوان قهرمانی خود در اروپا را کسب کند، به دلیل ناکامی در کسب جام برای دومین فصل متوالی، وارد بحران بزرگی می شد اما حالا اوضاع کاملا متفاوت شده است. زیدان در پست خود ابقا خواهد شد، رونالدو نیز به زودی قراردادش را تمدید می کند و پرز نیز حالا خود را از زیر فشار انتقادات هواداران خارج می بیند.

 

1115898

 

رئالی ها با کسب عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ، مرداد ماه امسال در سوپرکاپ اروپا به مصاف قهرمان لیگ اروپا یعنی سویا خواهند رفت. تکرار بازی دو سال پیش در کاردیف که با برتری 2-0 کهکشانی ها به اتمام رسید. رئال در صورت فتح سوپرکاپ، شانس بزرگی برای فتح سه گانه در سال 2016 خواهد داشت.

 

در روزهای واپسین سال 2016، این تیم در جام جهانی باشگاه ها حضور پیدا خواهد کرد و طبعا به عنوان قهرمان اروپا، شانس اول فتح این رقابت ها نیز محسوب خواهد شد. رئال دو سال پیش توانست سوپرکاپ و جام جهانی باشگاه ها را به ویترین افتخارات خود اضافه کند و با قدرتی که این تیم دارد، از همین حالا می توان سه گانه در 2016 را برای کهکشانی ها متصور بود.

 

دیدگاه‌ها