کد خبر : 1329381 | 09 خرداد 1395 ساعت 16:34 | 38.3K بازدید | 0 دیدگاه

50 سکه طلا بابت صعود تحویل دست نشان شد

عابدزاده ستاره جشن تقدیر از صنعت نفت(عکس)

پس از تشکر و تقدیر از بازیکنان تیم استقلال خوزستان، این بار شهرام شفیع زاده به قول خود عمل کرد و از بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان تقدیر کرد.

عابدزاده ستاره جشن تقدیر از صنعت نفت(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ظهر امروز (یکشنبه) مالک سابق باشگاه استقلال اهواز، شهرام شفیع زاده قول دومین پاداش خود را عملی کرد و پس از تشویق بازیکنان و مربیان تیم استقلال خوزستان(بابت قهرمانی)، این بار نوبت به بازیکنان و مربیان نفت آبادان رسید تا بابت صعودشان به لیگ برتر مورد تقدیر و تشویق قرار بگیرند و البته او در این مراسم تقدیر تنها نبود، احمدرضا عابدزاده نیز او را همراهی می کرد.

 


حول و حوش ساعت 11 کسی که باید این تقدیر با حضور او صورت می گرفت پا به دفتر شهرام شفیع زاده گذاشت، احمدرضا عابدزاده که روزگاری در آبادان الفبای فوتبال را آموخت آمده بود تا شفیع زاده در تقدیر از صنعت نفتی ها تنها نباشد.

 


همانطور که از قبل قابل پیش بینی بود بعد از حضور عابدزاده، اوضاع کاملا تحت الشعاع حضور وی قرار گرفت و خاطرات و خنده های او که به همراه امیر عابدزاده در این مراسم شرکت کرده بود، بر فضا حکمفرما بود. عابدزاده که شب گذشته یک سورپرایز بزرگ را بابت تولدش پشت سر گذاشته بود به مانند همیشه با روحیه ای بالا به صحبت می پرداخت، وی که از صعود همشهری های خود به لیگ برتر خوشحال بود گفت: امیدوارم این بار هم حضور سه تیم از خوزستان در لیگ برتر خوش یمن باشد و بازهم آنها را در کورس قهرمانی ببینیم. همه جای ایران سراسر استعداد است و فوتبال جنوب هم از این قاعده مستثنی نیست، مدیریت کردن استعدادهایی که وجود دارد می تواند بازهم نبض فوتبال ایران را دست جنوب دهد.

 


عابدزاده ادامه می دهد: من هم از آبادان شروع کردم، یادش بخیر زمانی که من در خط جلو بازی می کردم اما روزی با مصدومیت گلر تیم، مربی مان گفت تو برو درون دروازه بایست، من هم درون دروازه رفتم و از آن دیدار به بعد دیگر مربی مان سراغ دروازه بان مصدوم را نگرفت و از آن روز به بعد در آبادان من دروازه بان شدم.

 


عابدزاده که دغدغه بسیاری بابت آموزش درست دروازه بانی در ایران دارد، می گوید: باور کنید اگر قرار باشد این کار به درستی در ایران اتفاق بیفتد دروازه بان های فوق العاده ای می توانیم تربیت کنیم، چه بصورت مدرسه فوتبال و چه به صورت آکادمی، می توان دروازه بان های استثنایی را در فوتبال ایران تربیت کرد، اگر مدیریت درست شود و بتوان امکانات را فراهم کرد اتفاقا به نفع مردم است چرا که پول آنچنانی نباید پرداخت کنند.

 


او ادامه می دهد: نکاتی را باید به دروازه بان یاد داد که در بازی های مختلف و در لحظات خاص به دردشان بخورد، یک زمانی یادم می آید در یکی از بازی های ملی پس از شیرجه من توپ به تیر دروازه خورد و پس از آن بازهم به پشت دست من خورد درون دروازه رفت، آن لحظه من فهمیدم باید چه کنم و چند سال بعد و در اتفاقی مشابه در بازی پرسپولیس و ملوان من این اشتباه را تکرار نکردم، صورتم شش بخیه خورد اما دروازه مان بسته ماند. باید این نکات باریک تر از مو را به دروازه بان آموزش داد تا در لحظات خاص به داد تیمشان برسد. من وقتی با امیر به صورت تخصصی کار می کنم سعی می کنم تمام این نکات را به کار بگیرم.

 


در این لحظات بود که نادر دست نشان نیز وارد دفتر شد، مربی کهنه کاری که یکی از رکوردداران صعود به لیگ برتر است، او امسال موفق شد(پس از نیم فصل موفق در تیم ماشین سازی تبریز)، نفت آبادان را راهی لیگ برتر کند، دست نشان به نمایندگی از سایر بازیکنان و عوامل این تیم پا به دفتر شفیع زاده گذاشت تا تعداد 50 سکه اهدایی شهرام شفیع زاده به بازیکنان خود برساند.

 


دست نشان که از بدو ورود با شوخی های پی در پی عابدزاده مواجه شده بود، اظهار امیدواری کرد تا فصل آینده را نیز در بین آبادانی ها بماند، او که دل از نماینده های استان خود کنده بود گفت: من در آبادان خیلی زود توانستم خود را با شرایط وفق دهم، ما آنجا هوادارانی داریم که حمایت شان مایه دلگرمی ماست و بسیار خوشحالم که توانستیم همه آنها را خوشحال کنیم.

 


دست نشان که دل پری از برخی مسائل جاری در فوتبال داشت ادامه داد: هنوز برای فصل آینده تصمیمی نگرفته ام اما دوست دارم روی نیمکت نفتی ها بنشینم چرا که در این تیم راحت هستم و بدون مشکل توانستیم ارتباط خوب خودمان را حفظ کنیم و در نهایت نیز با موفقیت کار را به اتمام برسانیم.

 


دست نشان گفت: از آقای شفیع زاده ممنونم که به فکر تیم های هم استانی شان هست، این هدیه او باعث می شود تا همه بازیکنان و عوامل تیم دلگرم باشند و بدانند هم استانی ها قدر زحمات آنها را می دانند، بهرحال من از آقای شهرام شفیع زاده ممنونم و به عنوان نماینده همه بازیکنان اینجا حاضر شدم و این امانت را به آنها خواهم رسانم.

 

 

در پایان نیز پس از صحبت ها و ذکر خاطرات و البته تقدیر و تشکرهای مرسوم و پذیرایی، تقدیر از بازیکنان تیم نفت آبادان صورت گرفت و تعداد 50 سکه طلا تحویل نادر دست نشان شد تا در اولین فرصت به بازیکنان خود برساند.

 

1115910

 

1115911

 

1115913

 

1115912

دیدگاه‌ها