کد خبر : 1329395 | 09 خرداد 1395 ساعت 17:24 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

معاون وزیر ورزش

زنان حضوری فعال در بدمینتون دارند

معاون امور ورزش بانوان وزیر ورزش وجوانان گفت: زنان در رشته بدمینتون همواره در بعد قهرمانی و همگانی بسیار فعال و تاثیر گذارند.

زنان حضوری فعال در بدمینتون دارند

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایرنا، «رباب شهریان» امروز در نشست نایب رئیسان هیات های بدمینتون سراسر کشور در فدراسیون ورزش های سنتی و بومی گفت: خوشبختانه تمامی برنامه های این فدراسیون بدون هیچ تبعیض بین زن و مرد در تمامی رده های سنی انجام می شود.

 

وی به حضور موفق بانوان ورزشکار ایران در عرصه های بین المللی با حفظ رعایت شئونات اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت که بانوان توانسته اند در این عرصه الگویی برای دیگر کشورهای اسلامی باشند.معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: بانوان رشته بدمینتون هم در بعد قهرمانی و هم در بعد همگانی بسیار فعال و تاثیر گذارند.

 

رئیس فدراسیون بدمینتون نیز در این نشست گفت: سال گذشته ثریا آقایی ملی پوش بانوان بدمینتون ایران در بخش قهرمانی و اخلاقی به عنوان یک الگو در سطح آسیا و جهان مطرح شد.محمد رضا پوریا افزود: در اجلاس جهانی و آسیایی که روزهای اخیر به میزبانی چین برگزار شد، در مجله اختصاصی کنفدراسیون بدمینتون آسیا 3 صفحه به بدمینتون ایران اختصاص یافته بود که این افتخاری برای ایران است.پوریا گفت: حضور پر رنگ بانوان در این فدراسیون و تلاش آنها در جهت رشد و توسعه این رشته باعث افتخار است.

 

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون با ارائه گزارشی از عملکرد سال 94 و برنامه های این فدراسیون در سال 95 گفت: این فدراسیون بر استعدادیابی و استعدادپروری و برگزاری اردوهای استان های مختلف و توسعه بخش همگانی و بخش سلامت که مورد تاکید وزارت ورزش و جوانان هست،

دیدگاه‌ها