کد خبر : 1329397 | 09 خرداد 1395 ساعت 17:32 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

مرحله دوم تیم ملی کاراته بانوان برگزار می‌شود

مرحله دوم رقابت انتخابی تیم ملی کاراته بانوان بزرگسال 13 خرداد ماه برگزار می‌شود.

مرحله دوم تیم ملی کاراته بانوان برگزار می‌شود

به گزارش "ورزش سه" به نقل از فارس، دومین مرحله رقابت انتخابی تیم ملی بانوان صبح روز 13 خرداد ماه در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد و در نهایت در هر وزن 2 کاراته کا در اردوی تیم ملی باقی خواهند ماند.

 

طبق تصمیمات مسئولان فدراسیون و کادرفنی، 10 بازیکن در اردوی تیم ملی باقی خواهند ماند و در صورتی که کاراته‌کایی عملکرد فوق العاده‌ای داشته باشد و بتواند نظر کادر فنی را جلب کند به اردو دعوت خواهد شد.

 

نفرات دعوت شده و نیز نفرات دوم و سوم رقابت انتخابی مرحله اول در مرحله دوم به میدان خواهند رفت تا در نهایت یک نفر در اردو باقی بماند. ابتدا نفرات دعوت شده  به صورت دوره ای با هم مبارزه خواهند کرد تا یک نفر از آنها با نفرات دوم و سوم مبارزه انتخابی مرحله اول به صورت دوره ای مبارزه خواهد کرد و در نهایت یک نفر انتخاب خواهد شد.

 

در وزن 68+کیلوگرم، حمیده عباسعلی به دلیل مصدومیت در مرحله اول انتخابی حضور نداشت، اما در این مرحله به میدان خواهد رفت. البته در مورد چگونگی مبارزات وی، در روز انتخابی کادر فنی تصمیم گیری خواهد کرد.

 

انتخابی‌ها با قضاوت داوران رسمی فدراسیون انجام خواهد شد و قطعاً بهترین داوران در این انتخابی حضور خواهند داشت. ضمن اینکه از ویدئو چک هم در طول مسابقات استفاده خواهد شد تا امتیازدهی به صورت دقیق انجام شده و شک و شبهه‌ای نداشته باشد.

 

روز 14 خردادماه تمرینات فنی و بدنسازی تیم بانوان آغاز می شود اما با توجه به سالگرد امام خمینی(ره) کاراته‌کاها برنامه ای به مناسبت ارتحال امام و تجدید میثاق با ایشان خواهند داشت.

 

دیدگاه‌ها