کد خبر : 1329402 | 09 خرداد 1395 ساعت 17:39 | 65.8K بازدید | 0 دیدگاه

نتایج و جدول روز دوم انتخابی المپیک

تیم ملی والیبال ایران در پایان روز دوم رقابتهای انتخابی المپیک صدرنشینی خود را در جدول رده‌بندی حفظ کرد. تیم کشورمان در دیداری دشوار برابر کانادا پیروز شد تا بدون شکست جایگاه خود را حفظ کند.

نتایج و جدول روز دوم انتخابی المپیک

به گزارش "ورزش سه" به نقل از مهر، روز دوم رقابتهای انتخابی المپیک با برگزاری چهار مسابقه پی گرفته شد که طی آن تیم های ملی والیبال ایران، استرالیا، لهستان و برابر حریفان خود پیروز شدند. در پایان روز دوم این رقابتها تیم ایران صدرنشینی خود را در میان بزرگان جهان حفظ کرد.

 

نخستین دیدار روز یکشنبه را تیم های ملی ایران و کانادا برگزار کردند. کانادا در جام جهانی ۲۰۱۵ ایران را شکست داده بود و در روز نخست این تورنمنت هم لهستان را به دردسر انداخت. این تیم برابر ایران هم شروع خوبی داشت و دو ست متوالی را برد اما تغییرات پیاپی در ترکیب تیم کشورمان از سوی لوزانو و البته خستگی تیم کانادا از ست سوم باعث شد ایران به بازی برگردد و در نهایت این بازی را ۳ بر ۲ پیروز شود. تیم ایران با این برد صدرنشینی خود را در میان بزرگان جهان حفظ کرد.

 

در دومین بازی که روز یکشنبه انجام گرفت تیم های استرالیا و ونزوئلا به مصاف یکدیگر رفتند. هر دو تیم بعد از باختی که در روز نخست داشتند بدنبال کسب اولین برد بودند که در این بین تیم استرالیا برابر حریف خود ۳ بر یک برنده شد. ونزوئلا ست نخست را برد اما در ادامه استرالیا بازی قدرتمندانه ای را ارایه کرد و به راحتی سه ست متوالی را از آن خود کرد.

 

رویارویی فرانسه، قهرمان لیگ جهانی و لهستان قهرمان جهان مهمترین بازی این تورنمنت بود که ظهر روز یکشنبه برگزار شد. فرانسه بازی را خوب شروع کرد و در دو ست ابتدایی کاملا لهستان را تحت کنترل داشت و پیروز میدان بود. در حالی که فرانسوی ها تا آستانه برد در ست سوم هم پیش رفته بودند در آخرین امتیازات لهستان ورق را برگرداند و این ست را برنده شد. شاگردان آنتیگا در ست های چهارم و پنجم نیز فرانسه را بردند و از شکست به پیروزی رسیدند.

 

جدال سنتی ژاپن و چین آخرین بازی روز یکشنبه بود که در سالن مترو پولیتن برگزار شد. چین که تیمی بلند قامت و به مراتب قدرتمندتر از قبل را از راهی مسابقات کرد در سالن مملو از تماشاچی برابر میزبان کاملا قدرتمندانه ظاهر شد و در سه ست متوالی میزبان را شکست داد. تیم چین که برابر فرانسه هم بازی سزاوارانه ای را ارایه کرده بود به طور حتم برای ایران و استرالیا، دو نماینده دیگر آسیا حریفی دشوار خواهد بود و باید برای شکست این تیم برنامه ریزی ویژه ای داشت.

 

نتایج روز دوم

* کانادا ۲ - ایران ۳ (۲۹ - ۲۷، ۲۵ - ۱۹، ۲۰ - ۲۵، ۲۱ - ۲۵ و ۱۴ - ۱۶)
* ونزوئلا یک - استرالیا ۳ (۲۵ - ۱۹، ۲۰ - ۲۵، ۱۰ - ۲۵ و ۱۹ - ۲۵)
* فرانسه ۲ - لهستان ۳ (۲۵ - ۲۲، ۲۵ - ۱۳، ۲۹ - ۳۱، ۱۷ - ۲۵ و ۱۲ -۱۵)
* ژاپن صفر - چین ۳ (۲۰ -۲۵، ۲۲ - ۲۵ و ۲۳ - ۲۵)

جدول رده‌بندی رقابتهای انتخابی المپیک در پایان روز دوم:

تیم امتیاز بازی برد باخت ست برده ست باخته معدل پوئن برده پوئن باخته معدل
۱- ایران    ۵   ۲  ۲    ۰      ۶       ۲ ۳.۰۰۰     ۱۸۷      ۱۶۳ ۱.۱۴۷
۲- لهستان    ۴   ۲  ۲    ۰      ۶       ۴ ۱.۵۰۰     ۲۰۶      ۲۰۶    ۱
۳- فرانسه    ۴   ۲  ۱    ۱      ۵       ۴ ۱.۲۵۰     ۲۰۵      ۱۸۸   ۱.۰۹
۴- چین    ۳   ۲  ۱    ۱      ۴       ۳ ۱.۳۳۳     ۱۵۷     ۱۶۲ ۰.۹۶۹
۵- ژاپن    ۳   ۲  ۱    ۱      ۳       ۴ ۰.۷۵۰     ۱۶۶     ۱۶۱ ۱.۰۳۱
۶- استرالیا    ۳   ۲  ۱    ۱      ۳       ۴ ۰.۷۵۰     ۱۴۸     ۱۴۹ ۰.۹۹۳
۷- کانادا    ۲   ۲  ۰    ۲      ۴       ۶ ۰.۶۶۷     ۲۰۷     ۲۱۲ ۰.۹۷۶
۸- ونزوئلا    ۰   ۲  ۰    ۲      ۲       ۶ ۰.۳۳۳     ۱۶۰     ۱۹۵ ۰.۸۲۱

برنامه دیدارهای روز سه شنبه

* استرالیا - کانادا، ساعت ۵:۴۰
* چین - ونزوئلا، ساعت ۸:۲۵
* ایران - فرانسه، ساعت ۱۱:۱۰
* لهستان - ژاپن، ساعت ۱۴:۵۰

دیدگاه‌ها