کد خبر : 1329413 | 09 خرداد 1395 ساعت 18:04 | 37.6K بازدید | 1 دیدگاه

چرا ستاره‌های صبا به تاراج می‌روند؟

عدم پاسخگویی مدیرعامل باشگاه صبای قم موجب شده بازیکنان امیدی به حضور و موفقیت این تیم در فصل آینده نداشته باشند و راه جدایی پیش بگیرند.

چرا ستاره‌های صبا به تاراج می‌روند؟

به گزارش "ورزش سه"، بلافاصله یکی، دو روز پس از پایان لیگ برتر در فصل 95-94 محمدرضا کشوری‌فرد مدیرعامل باشگاه صبا تلفن همراه خود را خاموش کرد و بازیکنان این تیم نمی‌دانستند از چه کسی باید پیگیر مطالباتشان باشند.

 

بازیکنان صبا در فصل اخیر 50 درصد قراردادشان را دریافت نکردند و نفراتی هم که در لیگ چهاردهم عضو این تیم بودند علاوه بر آن، 63 درصد از مطالباتشان را نگرفتند که این مسئله موجب شده بود اعتراض گسترده‌ای از سوی آنها به مسئولان باشگاه صبا در هفته‌های پایانی صورت بگیرد و حتی یک تمرین هم پیش از بازی استقلال لغو شود.

 

با پاسخگو نبودن سید عبدالرضا موسوی اسپانسر و کشوری‌فرد مدیرعامل باشگاه صبا از هفته گذشته، بسیاری از بازیکنان صبا که بلاتکلیف مانده بودند تصمیم گرفتند روی پیشنهاداتشان بیشتر از قبل فکر کنند تا آینده فوتبالی‌شان دچار مشکل نشود.

 

فرشید باقری نخستین کسی بود که با پایان قرارداد دو ساله‌اش و پیش رو بودن پیشنهادات خوب از تیم‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و ... تصمیم گرفت به استقلالی‌ها جواب مثبت دهد و فصل آینده در جمع آبی پوشان پایتخت با آرامش بیشتری نسبت به دوران حضور در صبا بازی کند.

 

یک روز پس از این انتقال، پیام صادقیان بازیکنی که در نیم‌فصل لیگ پانزدهم به صبا آمده بود با رسول خطیبی به توافق رسید و به ماشین سازی تبریز پیوست تا دومین جدا شده رسمی از جمع صبایی‌ها لقب بگیرد.

 

امروز هم جلال‌الدین علی‌محمدی بهترین گلزن فصل اخیر صبا که دو پیشنهاد خوب از استقلال و سپاهان داشت با مسئولان اصفهانی به توافق نهایی دست یافت تا در تیم عبدالله ویسی بازی کند.

 

با این شرایط اگر مسئولان باشگاه صبا همچنان به خاموش بودن تلفن همراهشان ادامه دهند بعید نیست طی روزهای آینده بسیاری از بازیکنان که پیشنهادات خوبی هم دارند راه جدایی پیش بگیرند و نخواهند در قم بازی کنند.

 

این نقل و انتقالات در حالی رخ می‌دهد که به احتمال فراوان علی دایی فصل آینده هدایت صبا را بر عهده خواهد داشت و در صورت در اختیار نداشتن بازیکنان کلیدی سال گذشته‌اش نتواند نتایج مورد دلخواهش را کسب کند.

دیدگاه‌ها