کد خبر : 1329419 | 09 خرداد 1395 ساعت 18:22 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

تیم بزرگسالان کاراته آزاد ایران قهرمان شد

ورزشکاران ایرانی شرکت کننده در هفدهمین دوره مسابقات کاراته آزاد جام میلو مالزی 7 مدال طلا، 9 مدال نقره و 14 مدال برنز این رقابت ها را در بخش انفرادی و تیمی دختران و پسران کسب کردند.

تیم بزرگسالان کاراته آزاد ایران قهرمان شد

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایرنا،  تیم کاراته ایران در بخش تیمی بزرگسالان موفق به کسب مقام نخست و مدال طلای مسابقات شد.

 

علی بهبود، رضا عنایتی، محمد بابایی، محمد عابدزاده، رضا اسدی، مالک سروش و حامد حسن پور این تیم را تشکیل می دانند که با درخشش در این دوره از مسابقات موفق به شکست حریفان شده و جام قهرمانی را به خانه بردند.

 

تیم کاراته بزرگسال بانوان ایران نیز شامل آزاده درویش، مونا عباسی مقدم، زهرا گزل و حدیثه انصاری در بخش تیمی این رقابت ها با کسب مدال نقره نایب قهرمان شدند.

 

در بخش تیمی، جوانان ایران با دو تیم وارد مسابقات شد و تیم الف با حضور محمد رضایی، علیرضا قاسمی، علی علی نژاد و علی حسین زاده به مدال نقره رسید و تیم جوانان ب کشورمان در این دوره از رقابت های کاراته مالزی سوم شد.محمد کیهان پور، سعید زارعی، محمد عبداللهی و محمدمهدی ابراهیم زاده تیم دوم جوانان را تشکیل می دادند.

 

در بخش انفرادی بزرگسالان هفدهمین دوره مسابقات کاراته آزاد جام میلو مالزی علی بهبود در وزن منفی 75 کیلوگرم، رضا عنایتی در وزن منفی 67 کیلوگرم و محمد بابایی در وزن منفی 84 کیلوگرم مدال طلا کسب کردند و بیژن پایدار در وزن منفی 84 صاحب مدال نقره شد.علی مردانی در کاتا انفرادی، علی علی نژاد در وزن منفی 68 کیلوگرم کومیته و کاظم منفرد در وزن منفی 70 کیلوگرم نیز به مدال برنز رسیدند.

 

بیژن پایدار در بخش کاتا نیز صاحب مدال برنز شد، ضمن اینکه آزاده درویش دروزن منفی 68 کیلوگرم توانست مدال نقره این دوره از رقابت ها را به گردن آویزد.محمد رضایی کاراته کا ایران در وزن منفی 61 کیلو گرم جوانان نیز با شکست حریفان گردن آویز طلا را کسب کرد و پوریا اسماعیلی در وزن منفی 52 کیلوگرم صاحب مدال نقره شد.علی حسین زاده در وزن منفی 52 کیلوگرم نوجوانان نیز صاحب مدال برنز این دوره از رقابت های جام میلو مالزی شد.

 

در بخش نوجوانان محمدصدرا علامی، کاراته کا تیم ایران در رده سنی 12 تا 13 سال و سبحان براری در رده سنی 8 تا 9 سال با کسب مدال طلا در این دوره از مسابقات مالزی خوش درخشیدند.ابوالفضل براری نیز توانست در رده سنی 10 تا 11 سال مدال نقره را کسب کند و 'سعید اسماعیلی راد' در رده سنی 11 تا 12 سال به مقام سوم دست یافت.

 

در بخش دختران و در رده سنی 13 سال 'نازنین یوسفی فرد' گردن آویز نقره را دریافت کرد و 'علی قایغلو' در رده سنی 10 تا 11 سال و امیر حسین جعفری در رده سنی 13 سال صاحب مدال نقره شدند.محمدطاها اسفندیاری و عرفان شعبانیان فرد نیز در رده سنی 8 تا 9 سال مسابقات کاراته آزاد مالزی که با شرکت بیش از 900 ورزشکار از بیش از 10 کشور برگزار شد به مدال برنز دست یافتند.

 

فرهام مراحمی نیز در رده سنی 10 تا 11 سال دو مدال نقره این مسابقات در بخش کاتا و کومیته را کسب کرد.در بخش کومیته تیمی زیر 13 سال، ایران چند تیم را وارد مسابقات کرد که تیم الف شامل علی عاشقیان، امیرحسین محمودی، امیر محمد عباسی و محمد امین رضایی و تیم 'ب' شامل یزدان بهرام پور، محمدطاها اسفندیاری، آرش نوروزی و محمدصدرا علایی به مدال برنز رسیدند و به طور مشترک سوم شدند.

 

در آیین اهدای مدال ها چند نماینده سفارت جمهوری اسلامی ایران در کوالالامپور نیز حضور داشتند.تیم ایران را کاراته کاهایی از استان های اصفهان، مازندان، بوشهر، خراسان رضوی و چهار محال و بختیاری تشکیل می دادند.'عبدالله سلماسی' سرپرستی تیم را بر عهده داشت و 'کیامرث اولادی' به عنوان سرمربی کنار تیم بود.کیکاووس سعیدی، محسن حیدری، داوود روشنایی، حامد حسن پور، کاظم منفرد، مالک سروش و چند نفر دیگر به عنوان داور و مربی، تیم ایران را در مسابقات بین المللی کاراته آزاد جام میلو مالزی همراهی می کردند.

 

تیم کاراته بزرگسالان پاس قوامین ایران سال گذشته قهرمان شانزدهمین دوره رقابت های کاراته جام بین المللی میلو مالزی شد و تیم کاراته دختران این باشگاه نیز مقام سوم تیمی را بدست آورد.

 

تیم 55 نفره کشورمان روز چهارشنبه شهر کوالالامپور را به مقصد تهران ترک می کند.

دیدگاه‌ها