کد خبر : 1329428 | 09 خرداد 1395 ساعت 18:44 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

توضیحات کانتونا در مورد مصاحبه اش علیه دشان

اسطوره منچستریونایتد درباره مصاحبه جنجالی اش علیه سرمربی تیم ملی فرانسه توضیحاتی ارائه کرد.

توضیحات کانتونا در مورد مصاحبه اش علیه دشان

به گزارش "ورزش سه"، مصاحبه جنجالی اریک کانتونا، اسطوره فرانسوی منچستریونایتد، که در آن تاکید کرده بود سرمربی تیم ملی فرانسه به علت ریشه آفریقایی کریم بنزما و حاتم بن عرفا، این دو بازیکن را به تیم ملی برای یورو 2016 دعوت نکرده، همچنان واکنش های زیادی را در فرانسه به همراه دارد. کانتونا در آخرین اظهار نظر خود پیرامون مصاحبه جنجالی اش شفاف سازی کرد.

 

1029501

 

کانوتونا گفت:" دشان یک نام کامل فرانسوی دارد. شاید او از معدود افرادی در فرانسه باشد که چنین اسم و فامیلی دارد. فامیل او یک بخشی است و با نام دیگری گره نخورده است. فرصتی که در عدم دعوت از کریم بنزما و حاتم بن عرفا از دست رفته، در دیدگاه اول ورزشی است و در دیدگاه دوم مربوط به جشنواره ای تحت عنوان یورو 2016 می شود که فرصت ایده آلی است تا کشور فرانسه پیامی واضح در مورد وضعیت خودش به جهانیان ارسال کند. من از هیچ عقیده یا نظری طرفداری نمی کنم. من یک انسان کاملا آزاد هستم. برای آن هایی که می گویند من نژاد پرست هستم و با ضد سفید پوستان عمل می کنم، هیچ صحبتی ندارم."

 

کانتونا در بخش دیگری از مصاحبه خود تاکید کرده بود که موفقیت یا عدم موفقیت تیم ملی فرانسه در رقابت های یورو برایش هیچ اهمیتی ندارد و طرفدار انگلیس و پرتغال در این رقابت ها خواهد بود.

دیدگاه‌ها