کد خبر : 1329436 | 09 خرداد 1395 ساعت 19:20 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

زنده از خرمشهر

با حاشیه‌های فینال حذفی همراه ما باشید

در حالی که حدود 2 ساعت تا فینال جام‌حذفی باقی مانده است پیش‌بینی می‌شود تا دقایقی دیگر استادیوم نفت و گاز خرمشهر مملو از تماشاگر شود.

با حاشیه‌های فینال حذفی همراه ما باشید

 

به گزارش "ورزش سه"، در حال حاضر تمامی پارکینگ‌های منتهی به استادیوم نفت و گاز پر شده است و تماشاگران مجبور هستند مسافتی در حدود 2 کیلومتر را تا استادیوم پیاده‌روی کنند.


* بازار سیاه بلیت حسابی داغ است تا جایی که بلیت این بازی در حدود 50 هزارتومان به فروش می‌رسد.


* با توجه به تازه تاسیس بودن استادیوم نفت و گاز جایگاهی برای خبرنگاران تبعیه نشده است و این موضوع پوشش خبری این بازی را کمی سخت کرده است.


* در حال حاضر حدود 10 هزار هوادار در ورزشگاه نفت و گاز هستند و با توجه به شلوغی جاده‌های ورودی به استادیوم احتمالا تا دقایق دیگر این استادیوم پر خواهد شد.


* نکته جالب این است که عده‌ای از تماشاگران استقلال با پرچم‌های برزیل که نماد صنعت نفت آبادان است در استادیوم حضور دارند که این موضوع فضای جالبی را در استادیوم به وجود آورده است.


* کمیته‌ای که مسابقه جام‌حذفی را برگزار می‌کند از ورزشکاران آبادان و خرمشهر استفاده کرده است و آنها حرکات نمایش را برای تماشاگران انجام می‌دهند.


* حدود 1000 تماشاگران ذوب‌آهن و البته پرسپولیس در استادیوم حضور دارند و علیه استقلالی‌ها شعار می‌دهند.


* سجاد شهباززاده مهاجم استقلال که از بازی با ذوب آهن محروم شده است، دقایقی پیش با تشویق شدید هواداران استقلال وارد استادیوم نفت و گاز شد.


* هنگامی که یحیی گل محمدی وارد چمن استادیوم نفت و گاز شد تماشاگران استقلال علیه او شعار دادند اما حدود 1000 تماشاگر پرسپولیسی به شدت او را تشویق کردند.

* امیرحسین صادقی مدافع سابق استقلال برای فینال جام حذفی دقایقی پیش وارد استادیوم نفت و گاز خرمشهر شد. او به همراه محسن کریمی، سجاد شهباززاده و میلاد شعبانلو بازی را تماشا می‌کند.


* با تصمیم کمیته برگزاری مسابقات 20 درصد استادیوم خرمشهر به تماشاگران ذوب آهن اختصاص داده شده است. همچنین طبق گفته محمدرضا ساکت بلیت فروشی کمتر از حد مجاز ورزشگاه انجام شده تا مشکلی برای هواداران پیش نیاید.

 

*مظلومی پیش از شروع بازی تمام بازیکنان و اعضای کادرفنی را دور هم جمع کرد و همخه عوامل استقلال در کنار هم حلقه اتحاد زدند.


*قهرمانی استقلال در جام حذفی ضامن بقای مظلومی است و انگیزه های او برای فتح جام بسیار بالا است.


ادامه دارد ...

دیدگاه‌ها