کد خبر : 1329567 | 10 خرداد 1395 ساعت 01:43 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

لوو: در خط دفاع مشکل داریم

سرمربی تیم ملی آلمان به رغم شکست در بازی دوستانه برابر اسلواکی هنوز به بازیکنانش امیدوار است.

لوو: در خط دفاع مشکل داریم

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای دوستانه پیش از شروع جام ملت‌های اروپا ساعتی پیش تیم ملی آلمان در شهر اگسبورگ میزبان اسلوواکی بود که در پایان با حساب 3 بر 1 مغلوب شد.

 

بعد از پایان این مسابقه یواخیم لوو گفت:" از خط حمله‌ام راضی بودم و دوندگی‌ها و ایجاد موقعیت‌های خوبی از آنها دیدم اما در خط دفاعی صادقانه بگویم هنوز مشکلاتی داریم، شاید چونکه با گوتزه و دراکسلر دو نفر را در جایگاه دهم چیده بودم و بدین وسیله اسلواک‌ها فضاهای خالی بسیاری پیدا کردند.

 

 

1038591

 

در مجموع فکر می‌کنم آن برداشت کلی که می‌توان از هفته‌های اخیر داشت تعیین‌کننده است، ما الان نمی‌توانیم از بازیکنان جوان‌مان در یک چنین بازی مثل امروز توقع داشته باشیم هر چه در توان دارند رو کنند؛ با این وجود هر چهار نفرشان یعنی برانت، کیمیچ، وایگل و برند لنو از این توانایی برخوردارند که آینده درخشانی داشته باشند.

حالا بعد از این بازی برای ما مهم این است که همه بچه‌ها سالمند. البته یک جلسه با پزشکان تیم خواهیم داشت تا ببینیم ادامه مصدومیت متس هوملس و شواین‌اشتایگر و مارکو رویس تا کی به طول خواهد انجامید."

 


یان کوزاک ،سرمربی اسلواکی، نیز گفت:" ما خودمان را به سختی در میدان پیدا کردیم زیرا علاوه بر احترام زیاد کمی هم ترس از تیم قهرمان جهان داشتیم. آلمانی‌ها بهتر بودند و با گلی که زدند شرایط را برای ما جدی‌تر هم کردند اما ما با بازی ترکیبی و تحرکات زیاد توانستیم به بازی برگردیم.

 

بارش باران در نیمه دوم موجب شد نیاز به جنگندگی پیدا کنیم که ما در این زمینه بهتر از حریف بودیم. فکر می‌کردیم ممکن است بازی نیمه‌تمام متوقف شود و با یواخیم لوو در این مورد حرف زدیم و گفتیم سلامتی بازیکنان در اولویت قرار دارد؛ یک عالمه آب هم در زمین جمع شده بود و توپ دیگر خوب نمی‌چرخید. اما همه دیدند که بازیکنان چقدر حرفه‌ای هستند آنها متقابلا با احترام به هم بازی می‌کردند و خبری از درگیری هم نبود."

دیدگاه‌ها