کد خبر : 1329577 | 10 خرداد 1395 ساعت 09:28 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

رضایت تاج از برگزاری فینال جام حذفی

رئیس فدراسیون فوتبال از برگزاری مناسب فینال جام حذفی در شهر خرمشهر ابراز رضایت کرد.

رضایت تاج از برگزاری فینال جام حذفی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مهدی تاج که امروز ساعت 9 صبح به همراه خبرنگاران عازم تهران شد با خبرنگاران گفت‌وگویی دوستانه در مورد فینال جام حذفی انجام داد.

 

تاج تاکید کرد: نیازی به مصاحبه نیست زیرا شب گذشته همه صحبت‌ها را مطرح کرده است.

 

رئیس فدراسیون فوتبال در صحبت‌هایی دوستانه با خبرنگاران در مورد فینال جام حذفی گفت: برگزاری فینال جام حذفی در خرمشهر اتفاق بسیار خوب و میمون بود و باعث شور و نشاط مردم در استان خوزستان شد. 

 

مهدی تاج در مورد اینکه اگر استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی با هم روبرو شوند امکان برگزاری این مسابقه در ورزشگاه 15 هزار نفری خرمشهر هست یا نه؟ گفت: چندین سال است که این دو تیم در فینال حذفی با هم روبرو نشدند. من نمی‌دانم که چند سال است پرسپولیس و استقلال در فینال با هم بازی نکردند.

 

وی همچنین بر وجود کمبودهایی در فینال جام حذفی در ورزشگاه خرمشهر اذعان کرد و گفت: مسائلی مانند برگزار نشدن نشست خبری در پایان مسابقات فینال یکی از کمبودها بود که اکنون تبدیل به سنت شده است که در بازی‌های فینال جام حذفی نشست‌های خبری برگزار نمی‌شود. باید این مسئله رفع شود.

 

تاج همچنین تاکید کرد: قطع آب آشامیدنی در 20 دقیقه از مسابقه یکی دیگر از نقایصی بود که قطعا در بازی‌های آینده در ورزشگاه خرمشهر برطرف خواهد شد.

 

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد فروش امتیاز تیم نفت به ملوان تاکید کرد: باید نهضت خرید و فروش تیم‌ها برچیده شود.

 

برخی از تماشاگران نیز گلایه‌هایی در مورد شرایط برگزاری مسابقه داشتند که تاج با روی باز آنها را پذیرفت.

دیدگاه‌ها