کد خبر : 1329592 | 10 خرداد 1395 ساعت 10:35 | 38.8K بازدید | 4 دیدگاه

استقلال چگونه فاتح جام می شد؟

پنج اتفاقی که مانع قهرمانی آبی‌ها شد

در ادامه ناکامی های فصل این بار اوضاع در فینال حذفی هم برای استقلال خوب پیش نرفت تا این تیم همچون چند فصل گذشته دستش از جام های قهرمانی کوتاه بماند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی فینال حذفی را در خرمشهر به ذوب آهن در ضیافت پنالتی ها واگذار کرد تا فصل کابوس وارش به پایان برسد که این تیم می توانست فاتح جام باشد و وداع شیرینی با طرفدارانش به ثبت برساند. تنها اگر چند اتفاق در طول بازی به نحو دیگری رقم می خورد چه بسا الان جام نزد آبی های پایتخت بود و این تیم به جای حاشیه در جشن و پایکوبی به سر می بردو پرویز مظلومی هم دیگر کابوس برکناری را بالای سر خود نمی دید.پنج اتفاقی که در خرمشهر مانع قهرمانی استقلال شد به این شرح است.

 


1-سیدمهدی رحمتی روی شوت دانیال اسماعیلی فر شیرجه نمی زد تا توپ با برخورد به تیرک دروازه به زمین برمی گشت. کاپیتان استقلال در ادامه گل های بد خوردن این بار هم در خرمشهر اشتباه کرد تا گل به خودی او دقایق پراسترسی را برای آبی ها مقابل ذوب آهن رقم بزند. نکته جالب این که رحمتی در ضربات پنالتی هم نتوانست فروغ همیشگی را داشته باشد و هر پنج پنالتی ذوبی ها خلاف جهت شیرجه او به تور دروازه استقلال چسبید.یا این که حنیف عمران زاده باز هم در متن اشتباهات خط دفاعی استقلال قرار گرفت و با تکل بد موقعی که روی شوت اسماعیلی فر زد باعث شد تا جهت حرکت توپ تغییر کرده و زمینه گل ذوبی ها فراهم شود.

 

1115956

 


2-جابر انصاری در غیاب سجاد شهباززاده امید اول گلزنی استقلالی ها بود اما این بازیکن هم با از دست دادن طلایی ترین موقعیت گلزنی تیمش در نیمه نخست آه از نهاد نیمکت نشینان و طرفداران بلند کرد تا صدای اعتراض مظلومی هم به آسمان هفتم برسد. جابر که فراز و نشیب های زیادی در این فصل داشت در فینال هم نشان داد گلزن ذاتی نیست.

 

1116060

 


3-اگر محمدرشید مظاهری روی شوت دیدنی امید ابراهیمی آن سیو دیدنی را نداشت و اجازه می داد تا این ضربه به تور دروازه بچسبد هم امید بازی خداحافظی به یادماندنی داشت هم استقلال فاتح جام می شد.

1116020

 


4- آرش برهانی در ثانیه های پایانی وقت های اضافه قدر موقعیت صد درصد گلزنی را می دانست و با شکم سیری توپ را به آسمان نمی زد الان استقلالی ها فاتحان جنگ خرمشهر لقب می گرفتند.

 

1083168

 


5- علیرضا رمضانی جوان نامش در بین 5 پنالتی زن ابتدایی استقلال قرار نمی گرفت و بازیکن با تجربه تری از سوی کادر فنی در لیست پنالتی زن ها قرار داشت چه بسا استقلال این گونه ضیافت پنالتی ها را واگذار نمی کرد.

 

دیدگاه‌ها