کد خبر : 1329600 | 10 خرداد 1395 ساعت 10:45 | 102.8K بازدید | 2 دیدگاه

بررسی سیمای جدید قهرمان لیگ برتر

برنامه‌های سیدکاپلو برای استقلال آسیایی

استقلال خوزستان بعد از قهرمانی چند تغییر داشته است، از تغییر سرمربی ، دروازه بان و رفتن مدافع مالیایی، وضعیت این باشگاه تا کنون را بررسی می کنیم.

برنامه‌های سیدکاپلو برای استقلال آسیایی

 

 

به گزارش"ورزش سه"، استقلال خوزستان بعد از قهرمانی اتفاقا های عجیب برایش افتاده است که باهم آن را مرور می کنیم :

گواردیولای ایرانی رفت، سید کاپلو آمد
اولین تغییراستقلال خوزستان حدود 10 روز بعد از بالا بردن جام در ورزشگاه غدیر اتفاق افتاد و عبدالله ویسی از این تیم جدا شد و به سپاهان پیوست. پس از این تغییر چند سرمربی برای جانشینی گواردیولای ایرانی نامشان شنیده شد اما سید سیروس پورموسوی کمک اول ویسی جانشین وی شد. پورموسوی که در اهواز به سید کاپلو معروف است باید هم در لیگ برتر و هم در آسیا برای استقلال خوزستان برنامه ریزی کند.

 

1116068


کادر فنی این تیم تکمیل شد
سیروس نعمتی نژاد و علی حیدر شریفی به عنوان دستیار اول و دوم، سامی جمالی به عنوان مربی بدنساز و فرشاد بختیاری زاده به عنوان مربی دروازه بانان این تیم انتخاب شد. قرار است تیم پزشکی این تیم همان تیم فصل قبل باشد.

 

1116076


خسوس شبانه رفت، داوودی در دروازه!
فرناندو خسوس از استقلال خوزستان جدا شد و به گسترش فولاد تبریز پیوست، انتقالی که از سوی پورکیانی قائم مقام استقلال خوزستان به آدم ربایی تشبیه شد و واکنش گسترشی ها را نیز به همراه داشت. پس از رفتن خسوس، سرمربی استقلال خوزستان اعلام کرد که بهترین دروازه بان ایرانی را درتیمشان دارند و نامشان گودرز داوودی است و اگر دروازه بانی بگیرند، خارجی خواهد بود. به نظر می رسد یک دروازه بان خارجی در راه این تیم قهرمان باشد.

 

1116077


موسی رفت، طیبی ماند
موسی کولیبالی با بستن قرارداد دو ساله از این تیم رفت و همراه عبدالله ویسی شد، محمد طیبی دیگر دفاع استقلال خوزستان علی رغم پیشنهاداتی که از تیم هایی نظیر(استقلال، سپاهان، فولاد و ...) داشت ترجیح داد با مبلغ بسیار کم تر در استقلال خوزستان بماند و این تیم را رها نکند.حال مهمم ترین مسئله بعد از رفتن کولیبالی زوج طیبی در خط دفاع خواهد بود. البته پیمان شیرزادی و عقیل عبی قابلیت بازی در این پست را دارند ولی به احتمال فراوان یک مدافع دیگر به این تیم خواهد پیوست.

 

1116102


 Zbz  در تیم می مانند
روز گذشته رحیم زهیوی، حسین بیت سعید و مهدی زبیدی سه بازیکن سوسنگردی به باشگاه استقلال خوزستان رفتند تا مذاکرات خود برای تمدید قرارداد را آغاز کنند. بعد از این نشست قرار شد مذاکرات نهایی سه شنبه در محل باشگاه انجام شود.

همچنین شنیده شده است مبالغ قرارداد این سه بازیکن به میزان قابل توجهی افزایش می یابد و به احتمال بسیار زیاد هر سه نفر روز سه شنبه با توافق نهایی یک فصل دیگر هم با استقلال خوزستان ادامه داده و در بازی های آسیایی قهرمان ایران را همراهی کنند.

اولین خرید از استقلال اهواز !
حسین بهرامی هافبک دفاعی خوزستانی استقلال اهواز به عنوان اولین خرید استقلالی های خوزستان امروز معرفی شد. وی سهمیه زیر 23 سال حساب خواهد شد.

 

1115588


لیست بالای 23 سال، مشکل جدید تیم
سید جلال عبدی، دانیال ماهینی، فرشاد جانفزا، حمدالله ابدام، علی اکبر اهکی و گودرز داوودی شش بازیکنی هستند که از لیست زیر ٢٣ سال در می آیند و به لیست بالای 23 سال خواهند پیوست.
حسن بیت سعید، رحیم زهیوی، امید سینگ، علی اکبر آهکی، میثم دورقی، حمدالله ابدام، عقیل کعبی، دانیال ماهینی، فرشاد جانفزا، پیمان شیرزادی، فرشاد سالاروند، علی اصغر عاشوری، محمد طیبی، سید جلال عبدی، گودرز داوودی، مهدی زبیدی.
با این وجود باید چند بازیکن این لیست خط بخورند تا بازیکنان جدید بالای 23 به این تیم بپیوندد.


وضعیت مبهم نصاری، سیف الهی و خنیفر
حکیم نصاری، روح الله سیف الهی، عبدالهادی خنیفر، باقر هاشمی، علی دغاغله، سید هیثم هاشمی زاده، موسی جنادله، حسین پورحمیدی بازیکنانی هستند که قراردادشان با این تیم تمام شده است. البته احتمال حضور نصاری، سیف الهی و خنیفر در لیگ شانزدهم با استقلال خوزستان بسیار بیش تر است.


خارجی ها می روند
علاوه بر رفتن فرناندو خسوس و موسی کولیبالی دو بازیکن خارجی دیگر این تیم بعید است به این تیم بازگردند. ادواردو سوارز و فیلیپه برتولدو عملکرد فوق العاده ای نداشته اند و باید منتظر نتیجه نهایی پورموسوی برای این موضوع ماند.


اولین اردو در کرج
قرار است اولین اردوی تیم از تاریخ 22 خرداد در کرج برگزار شود و همچنین پس از این اردو، یک اردوی دیگر داخلی برگزار شود.


سه نماینده در تیم ملی
محمد طیبی، دانیال ماهینی ورحیم زهیوی به اردوی اولیه تیم ملی در تهران دعوت شدند اما زهیوی به دلیل مصدومیت از لیست خط خورد. طیبی و ماهینی برای دیدار دوستانه تیم ملی با مقدونیه در لیست اصلی قرار گرفتند.

 

1116100

دیدگاه‌ها