کد خبر : 1329603 | 10 خرداد 1395 ساعت 10:53 | 190.2K بازدید | 50 دیدگاه

سناریوی جدید استقلال از هفته‌ها قبل استارت خورد

تیم بستن در ساختمان شیخ بهایی

پرونده جام حذفی هم بسته شد تا استقلال از امروز وارد فضای جدیدی شود، فضایی توام با تغییرات گسترده چون از هفته ها قبل استارت این تغییرات با سناریوهای پشت پرده زده شد.

تیم بستن در ساختمان شیخ بهایی

به گزارش "ورزش سه"، از دست دادن قهرمانی لیگ برتر و نشستن بر سکوی سوم لیگ پانزدهم آن هم پایین تر از رقیب سنتی باعث شد تا پرویز مظلومی جایگاهش روی نیمکت رهبری استقلال را در خطر ببیند. حضور در نشست های هفتگی هیات مدیره و به جان خرید انتقادات صریح اعضا باعث شد تا مظلومی همواره با صورتی پر از اخم و عصبانیت نشست را ترک کند تا از همان جا شائبه ها در خصوص جدایی او از استقلال تقویت شود.


در دو هفته گذشته و با اتمام لیگ برتر تحرکات برای عملی کردن سناریوهای پشت پرده در استقلال به اوج خود رسید اما چون بازی فینال با ذوب آهن در پیش بود هر اقدامی باید محرمانه و به دور از چشمان اعضای تیم رخ می داد.از جمله مذاکره با بازیکنان جدید آن هم با نظر مستقیم گزینه اصلی باشگاه برای جانشینی پرویز مظلومی.


بر اساس اطلاعات به دست آمده و اتفاقات رقم خورده استقلالی ها زیر نظر یکی از اعضای پرنفوذ مدیریتی باشگاه یعنی پندار توفیقی  با گزینه اصلی شان برای هدایت تیم در لیگ شانزدهم که اتفاقا چهره شاخص و محبوبی هم بود مذاکره با چند بازیکن را در دستور کار قرارداده و با توافق نسبی با این خریدها سناریوی خود برای استقلال لیگ شانزدهم را به صورت پنهانی اجرا کردند. توافقاتی با ستاره های بازار نقل و انتفالات آن هم در ساختمانی در خیابان شیخ بهایی تهران که همگی با علم به حضور مربی جدید حاضر به مذاکره با این باشگاه شدند.


در این بین پرویز مظلومی هم کم و بیش در جریان این تحرکات پشت پرده قرار داشت اما از آن جا که به وعده وعیدهای هیات مدیره در آخرنی نشست مبنی بر این که در صورت قهرمانی حذفی و بالا بردن جام یک فصل دیگر ماندنی است توجهی به سناریوی در حال انجام نکرد و ترجیح داد بیشتر روی تیمش تمرکز کند.شاید به همین خاطر هم بود که او بعد از ناکامی مقابل ذوب آهن در ضربات پنالتی تنهای تنها در گوشه ای از رختکن به آینده فکر می کرد، آینده ای که کاملا مشخص بود او دیگر نقشی در استقلال نخواهد داشت.


آن چه بارز و محتمل است این که از امروز یا فردا استقلال با مربی جدیدی روبرو خواهد شد تا فصلی نو در تاریخ این باشگاه رقم بزند. اما این که مربی مد نظر کیست؟ چند احتمال وجود دارد چون منابع مختلف در باشگاه هر یک روی گزینه های خاصی نظر دارند از علیرضا منصوریان گرفته تا زوج دراگان اسکوچیچ وفرهاد مجیدی  که در این بین باید دید در جنگ محبوب ترین چهره های روی سکوی طرفداران قرعه به نام کدام یک خواهد خورد تا به آرزویش مبنی بر نشستن روی نیمکت استقلال خواهد رسید.

دیدگاه‌ها