کد خبر : 1329605 | 10 خرداد 1395 ساعت 10:57 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

گودرزی:

ورزش تنش زاست و نباید به آن دامن بزنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: گاهی رئیس، دبیر و مربی پای هواپیما مصاحبه می‌کند که این درست نیست.

ورزش تنش زاست و نباید به آن دامن بزنیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمود گودرزی در حاشیه مجمع عمومی کمیته ملی المپیک گفت: از فدراسیون‌هایی که سهمیه گرفته‌اند، تشکر می‌کنم. البته کار رؤسای فدراسیون‌ها به خاطر تأمین منابع سخت است آنهم با محدودیت مالی که داریم.

 

وی ادامه داد: از هاشمی به خاطر انتخاب نام کاروان ایران تشکر می‌کنم که امیدوارم با مدد امام هشتم نتایج خوبی در المپیک رقم بخورد. از خسروی‌وفا هم به خاطر کسب سهمیه‌های ارزنده در پارالمپیک تشکر می‌کنم و امیدوارم تعداد اضافه شود.

 

وزیر ورزش درباره ایجاد فضای آرام برای جلوگیری از حاشیه در آستانه المپیک گفت: دوستان گلایه‌هایی دارند، ممکن است برخی جناح‌ها در رسانه‌ها باشند که تعارض ایجاد می‌کنند، اما نمی‌دانم چه نیتی پشت این تعارض است. اگر مشکلاتی وجود دارد باید به صورت سلسله مراتب رعایت شود؛ گاهی رئیس، دبیر و مربی پای هواپیما مصاحبه می‌کند این درست نیست. یا ورزشکار می‌گوید حقوق نگرفته است؛ وقتی من پیگیری می‌کنم می‌بینم گرفته است؛ هر چند کم. این مصاحبه‌ها خوب نیست.

 

گودرزی تصریح کرد: ورزش فی نفسه تنش‌زا است و ما نباید دامن بزنیم. نشستی با جهانگیری خواهیم داشت تا ورزشکاران بدانند از سوی دولت حمایت می‌شوند. مراسم بدرقه هم دهه سوم تیر برگزار می‌شود و با روحانی صحبت کردم تا حضور داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها