کد خبر : 1329609 | 10 خرداد 1395 ساعت 11:02 | 28K بازدید | 2 دیدگاه

احتمال جدایی ستاره ذوب آهن

حدادی‌فر: قرارداد دارم اما معلوم نیست بمانم

هافبک باتجربه ذوبی ها می گوید هنوز یک سال با این تیم قرارداد دارد اما ماندن و نماندن او در ذوب آهن هنوز مشخص نیست.

حدادی‌فر: قرارداد دارم اما معلوم نیست بمانم

به گزارش "ورزش سه"، قاسم حدادی فر در رابطه با بازی شب گذشته در فینال جام حذفی و قهرمانی در این جام گفت: همزمان با بازی های لیگ برتر، ما بازی های سنگینی را هم در آسیا به انجام رساندیم، پس از پایان لیگ هم در برابر العین به میدان رفتیم و همین موضوع باعث شد فشار زیادی به تیم بیاید.


او ادامه داد: می توانم بگویم ما در شرایطی کاملا نابرابر به مصاف استقلال رفتیم، به همین دلیل همه تلاش مان را کردیم تا با تمام توان آخرین بازی فصل فوتبالی مان را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم که خدا را شکر این اتفاق افتاد و توانستیم قهرمانی حذفی را از آن خودمان کنیم و شرمنده مردم اصفهان نشویم.

 

هافبک باتجربه ذوبی ها در این رابطه ادامه داد: بازیکنان ذوب آهن واقعا غیرت به خرج دادند، بازی کردن با این شرایطی که ما داشتیم بسیار سخت بود و دیگر توانی برای مان باقی نمانده بود اما بچه های ذوب آهن با تعصب بازی کردند و کم نیاوردند و در نهایت توانستند دومین قهرمانی پیاپی را به دست بیاورند.


کاپیتان ذوبی ها ادامه داد: همه دیدند که بازیکنان ما به دلیل فشار بالای حضور در بازی ها در هر دیدار مصدوم می شدند، در این بازی هم در این نیمه اول و در دقایق ابتدایی بازهم یکی از بازیکنان ثابت مان مصدوم شد و همین موضوع ما را نگران کرد اما به لطف خدا و تلاش بازیکنان با این اتفاق مبارزه کردیم و در نهایت موفق شدیم، موفقیتی که اتفاقی به دست نیامد.

 

حدادی‌فر در رابطه با وضعیت قرارداد خود با ذوب‌آهن گفت: تقریبا همه از تعصب من به تیم ذوب آهن اطلاع دارند، تمام بهترین سال های بازیگری ام را در این تیم گذراندم و همیشه هم تلاشم را کردم تا بتوانم یکی از بهترین مهره های تیم باشم، در حال حاضریک سال دیگر از قرارداد من با باشگاه ذوب‌آهن باقی مانده است، اما باید ببینیم چه اتفاقاتی می افتد و چه پیش خواهد آمد.


او در پایان گفت: در حال حاضر هیچ چیزی نمی توانم بگویم، درست که با این تیم قراداد دارم اما ماندن یا نماندن من هنوز معلوم نیست و باید در جلساتی که خواهیم داشت ببینیم شرایط چطور پیش می‌رود.

دیدگاه‌ها