کد خبر : 1329613 | 10 خرداد 1395 ساعت 11:02 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

کمیل قاسمی: کاری به کم توجهی‌ها نداریم

دارنده مدال برنز المپیک لندن تاکید کرد: هدفم رسیدن به خوشرنگ‌ترین مدال در رقابت‌های المپیک است و برای رسیدن به این عنوان کم نمی‌گذارم.

کمیل قاسمی: کاری به کم توجهی‌ها نداریم

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، کمیل قاسمی درباره آخرین وضعیت خود در اردوی تیم ‌ملی کشتی آزاد، اظها‌ر کرد: خدا را شکر وضعیت خوبی دارم. فقط از ناحیه کمر مقداری آسیب‌دیده هستم، ولی مشکل خاصی نیست و ان‌شا‌ء‌الله تا آغاز ر‌قا‌بت‌های جا‌م جها‌نی مصدومیتم برطرف می‌شود و با آمادگی‌ کامل روی تشک خواهم رفت.

 

دارنده مدال برنز المپیک لندن، افزود: همه آزادکاران با تمام وجود در حال تمرین هستند و انگیزه زیادی برای کسب موفقیت در ر‌قا‌بت‌های المپیک دارند، ولی متاسفانه باز هم باید این نکته را یادآوری کنم که فضای ورزش ایران به هیچ وجه المپیکی نیست و هیچ کدام از مسئولان حتی به ما سر هم نمی‌زنند، اما ما بی توجه به این مسائل کار خود را می‌کنیم و دست از تلاش بر نمی‌داریم چرا که هدف ما کسب مدال در المپیک و شاد کردن مردم است.

 

وی درباره مسابقات پیش‌رو گفت: هدف کادر فنی تیم ملی از حضور کشتی‌گیران در این رقابتها محک جدی آنها با توجه به در پیش بودن المپیک است اما تکرار عنوان قهرمانی در خاک آمریکا نیز در اولویت قراردارد. ان‌شا‌ء‌الله بتوانیم بار دیگر بر روی سکوی نخست این ر‌قا‌بت‌ها قرار بگیریم هر چند برای رسیدن به این عنوان کار سختی را پیش‌رو داریم و تیم میزبان با ترکیب اصلی خود پا به این رقابت‌ها می‌گذارد تا اینبار مانع قهرمانی ایران شود.

 

قاسمی درباره حضور در تورنمنت خارجی پیش از رقابت‌های المپیک نیز خاطرنشان کرد: پس از رقابت های جام جهانی در یکی از تورنمنت‌های لهستان یا ارمنستان شرکت می‌کنم. سعی می‌کنم بهترین عملکرد را در مسابقات پیش رو داشته باشم و با جلب نظر کادر فنی دوبنده تیم ملی را در رقابت‌های المپیک بار دیگر بر تن کنم. هدف من کسب خوشرنگ‌ترین مدال در رقابت‌های المپیک است و برای رسیدن به این عنوان کم نمی‌گذارم. تمام کشتی‌گیران حاضر در اردوی تیم ملی برای کسب بهترین نتیجه در المپیک شبانه‌روز تلاش می‌کنند و امیدوارم با دعای خیر مردم بتوانیم بار دیگر برای کشورمان افتخار آفرین باشیم.

 

دیدگاه‌ها